سرمربي تيم فوتبال سايپا کرج در گفت و گويي اعلام کرد : تغيير مديران فدراسيون فوتبال به سود اين رشته ورزشي است.
محمد مایلی کهن روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های 6 جانبه جام ولایت افزود: بر خلاف بعضی مطالب که در روزنامه ها به چاپ رسیده مبنی بر محدود شدنم در انجام مصاحبه های حاشیه ای این موضوع را تکذیب می کنم.
 وی ادامه داد: مانند گذشته معتقدم تغییر مسوولان فدراسیون می تواند فوتبال ما را از وضعیت فعلی نجات دهد.
 سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال دراین مدت اشتباهات زیادی داشته اند که به فوتبال ما آسیب رسانده است.
 وی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی بعضی از کشور ها مانند کامرون، با وجود صعود به جام جهانی و به دلیل حذف زود هنگام حاضر به دریافت تمام مبلغ قرارداد خود نیستند اما در ایران بحث کاملا بر عکس است.
 وی اظهار داشت: فدراسیون در قرارداد یک مربی اشتباهات زیادی را انجام داده است و حالا با وجود عدم صعود به جام جهانی حاضر است از بودجه دولت خسارت این اشتباه بزرگ را پرداخت کند. 
 وی خاطرنشان کرد: صحبت های من برای ایجاد حاشیه نیست و می خواهم از منافع ملی کشورم دفاع کنم و همیشه این کار را خواهم کرد.
 سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج در خصوص تعطیلات بیش از حد لیگ گفت: لیگ ما حتی برای شرکت تیم ملی در مسابقات سطح پایینی چون غرب آسیا نیز تعطیل می شود و این موضوع برای باشگاه های حاضر در لیگ برتر مشکل ساز خواهد شد.
 وی ادامه داد: باید در ایران به فوتبال به شکل دیگری نگاه شود تا بتوانیم شاهد برطرف شدن مشکلات این چنینی باشیم.
 وی تصریح کرد: متاسفانه مسوولان فوتبال کشور هیچ اراده ای برای ایجاد تحول در این رشته ورزشی ندارند.
 مایلی کهن در خصوص دیدار مقابل تیم امید پرسپولیس گفت: در این زمان نیاز به برگزاری یک دیدار دوستانه سبک داشتیم که خوشبختانه توانستیم آن را امروز برگزار کنیم.
 وی اظهار داشت: تیم امید پرسپولیس نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت و آنها می توانند آینده تیم بزرگسالان را تامین کنند.
 سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به در لیست فروش نبودن کریم انصاری فر گفت: سال ها بازیکن پرسپولیس بوده ام و هر چه دارم از این تیم است اما در حاضر به عنوان سرمربی تیم سایپا نمی تواستم با جدایی این بازیکن موافقت کنم زیرا منافع تیمم برایم از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir