مربي دروازه‌بانان استقلال با رد هرگونه اختلاف بين محمدي و طالب‌لو گفت: اين دو بازيکن بارقابتي سالم و بدون حاشيه کنار هم تمرين مي کنند.
 
 حسین ترابپور با اشاره به آخرین وضعیت تیم استقلال و دروازه‌بان‌های این تیم اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم که انشااله در جریان بازی‌های لیگ جواب این تمرینات فشرده را می گیریم. استقلال دیرتر از خیلی تیم‌ها استارت زد و همین مسئله باعث نگرانی کادرفنی بود اما برخلاف آن تصوری که ما داشتیم، بازیکنان خیلی زود به هماهنگی رسیدند.

 وی افزود: وحید طالب لو و محمد محمدی از روزی که تمرینات خود را شروع کردند جدیت خاصی در کارشان داشتند و قطعا در طول بازی‌های لیگ عملکرد خوبی از خودشان به نمایش می گذارند. البته محمدی حدود یک هفته دیرتر به تمرینات ملحق شد اما تمام سعی خودش را کرد و در حال حاضر وضعیت خوبی دارد.

 مربی دروازه‌بانان استقلال در رابطه با اختلافاتی که فصل پیش محمدی و طالب لو با یکدیگر داشتند، گفت: تا به امروز ما چنین مشکلاتی نداشتیم و هردو دروازه‌بان با رقابتی سالم کنار هم تمرین کردند. آن مسائل مربوط به فصل پیش بود و همه چیز تمام شده است.

 وی با اشاره به وضعیت نامشخص دروازه‌بان سوم استقلال اظهار داشت: ایمان صادقی دروازه‌بان سوم ماست اما تا به امروز این بازیکن را ندیده‌ایم. در حال حاضر فریدون رضایی که از دروازه‌بان‌های امید استقلال است با ما تمرین می کند و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

 حسین ترابپور که در ابتدای فصل جانشین بهزاد غلامپور شده است، پیشینه حضور در تیم‌های مس کرمان و داماش گیلان را دارد.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir