روز گذشته طی تماسی با محل برپایی اردوی این تیم در اتریش جویای وضعیت بازیكنان آبی‌پوش تهرانی در جمع سایر نفرات تیم‌ملی شدیم كه...
 
كادر فنی تیم‌ملی از شرایط تمرینی ملی‌پوشان استقلال اظهار رضایت داشت. روز گذشته طی تماسی با محل برپایی اردوی این تیم در اتریش جویای وضعیت بازیكنان آبی‌پوش تهرانی در جمع سایر نفرات تیم‌ملی شدیم كه شنیدیم كادر فنی تیم‌ملی از شرایط هر چهار استقلالی به ویژه ایمان مبعلی و فرزاد آشوبی رضایت كامل دارد.

تمرین اختصاصی عمران‌زاده
پرویز مظلومی در تماس دوباره با اردوی تیم‌ملی با علیرضا منصوریان صحبت كرد. سرمربی استقلال كه خودش در تهران و دلش در اتریش است، پس از سفارش مجدد برای مراعات حال بازیكنان جهت مصدوم نشدن، خواسته اصلی‌اش از علیرضا منصوریان را هم مطرح كرد. مظلومی از منصوریان خواسته است كه برای هرچه آماده‌تر شدن حنیف عمران‌زاده تمرینات بیشتری را در نظر بگیرد. منصوریان هم حنیف را در پاره‌ای اوقات از تیم كنار كشیده و با لحاظ كردن تمرینات اختصاصی و جدا از تیم بیش از سایرین روی او كار می‌كند. ظاهرا مظلومی حساب ویژه‌ای روی این مدافع گلزن خود باز كرده است كه اینچنین از راه دور نگران نحوه تمرین كردنش است.

سفارش حاجیلو به مبعلی
در متعصب بودن هر استقلالی اگر شك و تردید وجود داشته باشد، در مورد اصغر حاجیلو هیچ‌كس شك ندارد كه تا چه حد به استقلال متعصب است. او كه سرپرست فعلی تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان محسوب می‌شود این روزها همان‌قدر كه به دیگر ملی‌پوشان حاضر در اردو توجه می‌كند، توجه ویژه‌ای هم به آبی‌های محبوبش دارد. او كه به نظر می‌رسد از یارگیری این فصل استقلال بسیار راضی و خشنود است، مكالمه خصوصی هم با ایمان مبعلی ترتیب داد. اصغر داداش كه از پیوستن این مهره تاثیرگذار به استقلال خوشحال بود، به ایمان گفت: «پسر! خوب جایی آمده‌ای!» حاجیلو پس از تعریف و تمجید از باشگاه استقلال به ایمان قول می‌دهد كه اگر بتواند در این تیم خوب كار كند مسیرش برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی به مراتب سهل‌تر از گذشته خواهد شد.» حاجیلو آنقدر به این خرید استقلال امید دارد كه در لابه‌لای صحبت‌هایش با علیرضا منصوریان دیگر استقلالی كادر فنی تیم‌ملی گفت: «اگر این پسره (مبعلی) زخمی (از اصطلاحات فوتبالیست‌های قدیمی برای بیان مفهوم مصدومیت) نشود، می‌تواند خیلی از مشكلات استقلال در خط هافبك را برطرف كند و تیم را راه بیندازد.»

توجه قطبی به آشوبی
گذشته از این دو مورد كه به آنها اشاره شد، مطلع شدیم استقلالی‌های كادر فنی تیم‌ملی توجه ویژه‌ای هم به فرزاد آشوبی و میلاد میداوودی دارند، اما آنكه بیش از دیگران در این میان توجه كادر فنی را به خود جلب كرده است همان فرزاد آشوبی است. ظاهرا فرزاد در اتریش به قدری خوب كار كرده كه توجه افشین قطبی را بیش از دیگر هافبك‌های دفاعی به خود جلب كرده است و اعضای كادر فنی تیم‌ملی هم در صحبت‌های خصوصی‌شان بارها این نكته را از زبان قطبی شنیده‌اند. او همچنین از مبعلی و حنیف هم رضایت كافی دارد و عملكرد عمران‌زاده را فراتر از حد انتظار می‌داند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goaldaily.ir