سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید در گفتگویی صمیمانه از برخی ابعاد پنهان زندگی خصوصی خود پرده برداشت.
 
  خوزه مورينيو گفت: هرگز برای فرزندانم يک پدر به درد بخور نبوده‌ام. آنها وقتی مرا مي‌بينند چنان در آغوشم مي‌کشند که به راحتی متوجه مي‌شوم وقت را غنيمت دانسته‌اند و مي‌دانند که بار ديگر مدت‌ها از من دور خواهند بود.

 وی افزود: فرزندان من تا به حال  چند بار مدرسه خود را تغيير داده‌اند. زبان مادری خود را خوب بلد نيستند و تا بخواهند اسپانيايی ياد بگيرند آنها را به انگليس بردم. قرار بود در انگليس بمانيم اما ناگهان به ايتاليا نقل مکان کردم و فرزندانم مجبور شدند در يک مدرسه ايتاليايی مشغول تحصيل شوند و اکنون نيز بايد اسپانيايی حرف بزنند.

 مورينيو که به آقای خاص معروف است تصريح کرد: همسرم وظيفه سنگينی به دوش دارد. هميشه شرمنده او هستم. گاهی وقت مي‌کنم با او صحبت کنم اما با اينکه در يک شهر هستيم برای يک هفته از آنها دور هستم. من شب‌های متمادی بازی‌های حريفان را تمایشا می‌کنم و به خانه نمی‌روم. با آنالیزورهای خود جلسه می‌گذارم و متاسفانه حتی یادم می‌رود که روز تولد فرزندانم چه روزی است.

این مربی در مورد پسر کوچکش گفت: او طرفدار تیمی است که من مربی آن باشم و من هم همیشه طرفدار تیم فوتبال ستوبال (زادگاه خودم در پرتغال) هستم.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir