نکته جالب توجه در زمان سخنرانی احمد هاشمیان تذکر محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا بود.

 اولین
گردهمایی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با مربیان برتر کشور صبح امروز دوشنبه در محل آکادمی فوتبال کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه جمع زیادی از مربیان فوتبال ایران حضور دارند. در بخش نخست که از ساعت 9 آغاز شد ابتدا مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال دقایقی کوتاه برای مربیان صحبت کرد در ادامه نوبت به احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال رسید تا در خصوص موضوع دوپینگ و مبارزه با آن در فوتبال ایران و مباحث مرتبط با این موضوع برای مربیان سخنرانی کند.

سخنران دیگر این مراسم مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود که او نیز در خصوص اهمیت جایگاه مربیان در فوتبال ایران دقایقی صحبت کرد.

نکته جالب توجه در زمان سخنرانی احمد هاشمیان تذکر محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا بود. در حالی که هاشمیان با استناد به مفاد آیین نامه کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال تاکید می کرد هر گونه تزریق پیش از بازی دوپینگ محسوب نمی شود مایلی کهن تاکید داشت که تزریق آمپول به هر نوع و به هر شکل پیش از مسابقه دوپینگ محسوب می شود که هاشمیان در پاسخ به اظهار نظر مربی سایپا اعلام کرد که نظر او درست نیست و آیین نامه تاکید دارد که استعمال مواد نیروزا با تزریق آمپول پیش از مسابقه متفاوت است.

در جلسه امروز که قسمت دوم آن از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد مربیانی چون محمود یاوری، بهمن صالح نیا، داوود مهابادی ، حمید استیلی، محمد مایلی کهن، حمید درخشان، غلامحسین مظلومی، امیرحسین پیروانی، غلامحسین پیروانی، پرویز مظلومی، صادق ورمزیار، هومن افاضلی، اکبر محمدی، جمشید شاه محمدی، صمد مرفاوی، نادر فریادشیران، مهدی دینورزاده ، مارکار آقاجانیان، یحیی گل محمدی، نعیم سعداوی، محمدحسین ضیایی، مجتبی تقوی، احد شیخ لاری، جواد زرینچه، ناصرپور مهدی، مسعود اقبالی، نصرت ایران دوست، جمعی از مربیان حاضر در کلاس A آسیا شهرزاد مظفر و تعدادی از بانوان مربی و... حضور داشتند.

عدم استقبال مربیان لیگ برتری و نیز شرکت نکردن علی کفاشیان در این نشست از نکات جالب توجه بود. مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال در سخنرانی خود عنوان کرد: ظاهرا کفاشیان درگیر جلسه ای بوده و نتوانسته در جمع مربیان برتر فوتبال ایران  حضور یابد.

در حاشیه نشست امروز دیدارهای مربیان با هم تازه شد. موضوع بحث آنها آماده سازی تیم هایشان برای فصل پیش رو بود.

از همه جالب تر دیدار و روبوسی صمد مرفاوی و پرویز مظلومی بود این دو که جای هم را با یکدیگر در تیم های استقلال و مس کرمان عوض کرده اند ملاقتشان سوژه عکاسان و حاضرین در نشست بود.

بخش دوم گردهمایی مربیان برتر فوتبال ایران از ساعت 10:30 آغاز شد.

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com