حبيب كاشانی به دنبال راهی براي بازكردن جا براي وی بوده كه با توجه به مقررات قادر به اين كار نشده است
    
سایت گل ـ‌ مهدی مهدوی‌كیا كه حالا باید او را بازیكن استیل آذین دانست در حالی به استیل آذین پیوست كه باشگاه پرسپولیس نیز در دو مقطع برای استخدام وی وارد مذاكره شده بود ابتدا این عباس انصاری‌فرد بود كه از طریق دوستان مشترك با وی به گفت‌وگو نشست كه با توجه به عزم كیا برای ماندن آلمان حضور او در پرسپولیس میسر نشد .
مهدوی‌كیا سپس در دوره حبیب كاشانی نیز دوبار با وی و عباس علیپور در مورد حضور در پرسپولیس با آنها مذاكره كرد. اما این بازیكن برای حضور در پرسپولیس یك مشكل ویژه داشت كه آن فهرست پرسپولیس بود كه هیچ جای خالی‌ای نداشت.
مهدوی كیا در این‌باره به سایت گل می‌گوید:«لیست پرسپولیس پر بود و با وجود علاقه قلبی نتوانستم به تیم خودم برگردم.» او اشاره می‌كند كه حبیب كاشانی به دنبال راهی برای بازكردن جا برای وی بوده كه با توجه به مقررات قادر به این كار نشده است.
این بازیكن خوش‌ اخلاق البته راضی نیست در این‌باره بیشتر حرف بزند چرا كه به هر حال همانطور كه علاقه او به پرسپولیس قابل كتمان نیست طبیعتاً حالا تعهد وی به باشگاه جدیدش نیز سر جای خود است و قاعدتاً‌ نباید نام تیم دیگری در میان باشد. حتی اگر آن تیم پرسپولیس باشد كه مهدوی‌كیا با تمام وجود به آن علاقمند بوده و پیشرفت خود را مدیون آن می‌داند.
 
گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com