دایی به مجتبی زارعی گفت: فقط بلدی لب و دهن بیایی و مصاحبه كنی كه من حقم را مي‌گیرم و در پرسپولیس فیكس می‌شوم

 
  سایت گل –علی دایی در دوران بازیگری فردی بود كه حتی از یك بازی دوستانه نمی‌گذشت. او به صورت كلی بیزار از شكست است و این خصلت بزرگ او در همه دوران بازیگری این گلزن بزرگ ایران بوده است. دایی كه در حال حاضر با پرسپولیس تمرینات را برای آغاز مسابقات لیگ دنبال می‌كنند؛ از نمایش بازیكنان تیمش در بازی مقالبل پیكان ناراضی بود و در همان بین دو نیمه مسابقه، بازیكنان را به باد انتقاد گرفت.
دایی به مجتبی زارعی گفت: «فقط بلدی لب و دهن بیایی و مصاحبه كنی كه من حقم را می‌گیرم و در پرسپولیس فیكس می‌شوم».

او سپس سرش را به سمت سپهر حیدری برگرداند و از او یك انتقاد فنی كرد و گفت:‌«به جای اینكه به سمت مهاجم حریف حركت كنی، می‌ایستی تا او بیاید. این كار تو به مهاجم فرصت می‌دهد تا كار خود را راحتتر پیش ببرد. تو مدافعی آقای حیدری!»

مجتبی زارعی بازیكنی است كه علی دایی او را از لیست خود خط زده بود اما بعد از جلسه‌ای كه با او داشت، وی را به تركیب بازگرداند ولی این بازیكن سرعتی هنوز در سطحی كه دایی انتظار دارد بازی نمی‌كند.

دایی با این جدیت و سختگیری انتظار دارد بازیكنانش هم كمی متعصب‌تر و مسئول‌تر در مسابقات به میدان بروند و این چیزی است كه بازیكنان نیز باید به آن توجه كنند كه رعایت آن می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس در فصل جدید بشود.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com