مارسلو ،مدافع برزیلی رئال مادرید، می گوید این تیم اسپانیایی در حال انجام تمرینات سنگینی تحت رهبری خوزه مورینیو سرمربی جدید خود است .

 

 این بازیکن 22 ساله در یک کنفرانس خبری گفت :" مورینیو می خواهد مطمئن شود که ما به این نکته پی برده ایم که در تمرینات نباید به هیچ وجه قصور کنیم و ما خوشحالیم که در کنار وی هستیم . "
 مارسلو افزود :" ما به شدت و با تمام قوا تمرین می کنیم . کسب پیروزی نیاز به رنج کشیدن در تمرینات دارد . مورینیو فرد خوبی است . وی با همه ما صحبت می کند و در رفتار و برخورد خود هیچ کس را ارجح تر از دیگری نمی داند. "
 رئال تمرینات خود را تحت هدایت مورینیو از روز جمعه آغاز کرد هر چند که عده زیادی از بازیکنان پس از جام جهانی افریقای جنوبی هنوز در مرخصی هستند.
 مارسلو که در جریان یک بازی در این تمرینات گل اول رئال را زد افزود :" هدف ما هموار کسب عنوان های قهرمانی بود و در این فصل نیز تغییری نکرده است . ما سخت تمرین می کنیم تا به این عنوان ها دست پیداکنیم . "
 مورینیو پس از فتح دو جام داخلی سری آ و جام حذفی ایتالیا در فصل گذشته و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پشت سر گذاشتن یک فصل باشکوه وارد رئال مادرید شد.
این سرمربی پرتغالی یک قرار داد چهار ساله امضا کرده و قول فتح جام لیگ قهرمانان اروپا را ظرف دو سال داده است .

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir