چانه‌زنی محمد پروین بازیکن جوان و جدایی‌طلب پرسپولیس بر سر مبلغ رضایت‌نامه‌اش منجر به بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان تهرانی شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در پروسه‌ای چند مرحله‌ای مبلغ رضایت‌نامه پروین را از 300 میلیون تومان به 140 میلیون تومان کاهش داده بودند ..
 
   هافبک جوان پرسپوليس پس از کاهش مبلغ رضايت‌نامه‌اش باب مذاکره را با چند تيم از جمله نفت تهران آغاز کرد و حتی با تيم تازه وارد نفت به توافق نسبی رسيد اما يک تماس تلفنی با حبيب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپوليس برای دادن آخرين تخفيف برای رضايت‌نامه، او را از حضور در تيم نفت منصرف کرد و راه پروين برای بازگشت به پرسپوليس هموار شد.

گويا در مکالمه تلفنی بين محمد پروين و کاشاني، پسر علی پروين خواستار کاهش مبلغ رضايت‌نامه‌اش مي‌شود که جواب سرپرست باشگاه «نه» بوده و اين جواب منفی با واکنشی غيرمنتظره از سوی پروين کل ماجرا را تغيير مي‌دهد. هافبک جوان پرسپوليس به کاشانی مي‌گويد: «اين مبلغ زياد است، مي‌خواهم در پرسپوليس بمانم!» سرپرست باشگاه هم از پروين مي‌خواهد به علی دايی سرمربی تيم زنگ بزند و با او در اين باره صحبت کند. جواب دايی به محمد پروين، صبر کردن و خواستن فرصت 24 ساعته برای تصميم‌گيری است که در نهايت با موافقت سرمربی پرسپوليس برای بازگشت پسر سلطان همراه مي‌شود.

بازگشت محمد پروين به پرسپوليس پس از آن همه جار و جنجال و مصاحبه‌های انتقادی از مسئولان باشگاه توسط اين بازيکن و پدرش علی پروين، از نظر برخی فوتبال‌دوستان و طرفداران پرسپوليس عجيب و باور نکردنی است! برخی معتقدند ماجراهای پشت ‌پرده محمد پروين را به پرسپوليس برگردانده است . در اين راستا شايعه‌های زيادی شنيده مي‌شود که بدقولی مسئولان نفت تهران و حضور حسين فرکی در رأس کادرفنی اين تيم يکی از آن‌هاست.

ظاهرا علی پروين قصد داشت پس از انتقال پسرش به نفت به عنوان مديرفنی يا مشاور با اين تيم همکاری کند اما انتخاب فرکی به سمت سرمربی او را از همکاری با اين تيم تهرانی منصرف کرده است. پس از اين اتفاق علی پروين به واسطه يکی از دوستان مشترک علی دايی و کاشانی در جلسه غيررسمی با سرپرست باشگاه پرسپوليس بحث ماندن پسرش در جمع سرخ‌پوشان را مطرح مي‌کند و او هم به سلطان جواب مثبت مي‌دهد.
 
گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsfootball.com