کنفدراسیون فوتبال برزیل از لوییز فیلیپه اسکولاری به عنوان بخت نخست جانشینی دونگا در تیم فوتبال این کشور نام برد. کنفدراسیون فوتبال برزیل پس از ناکامی در رقابت های جام جهانی 2010 به دنبال یک مربی کامل برای تیم خود هستند...
 
 ریکاردو تکسیه را، رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل، در این رابطه اظهار داشت: باختن در رقابت های جام جهانی 2010 توجیه پذیر است اما شکست در جام جهانی 2014، اتفاق جام جهانی 1950 را تکرار می کند.

برزیل در رقابت های جام جهانی 1950 و در حالی که با اروگوئه در فینال جام جهانی در ماراکانا بازی می کرد با حساب 2 بر یک شکست خورد و قهرمانی را در زمین خود از کف داد.

کنفدراسیون فوتبال برزیل تا پایان ماه جاری میلادی نام مربی جدید خود را اعلام خواهد کرد. در میان گزینه های مربیگری، نام واندرلی لوکزامبورگو، مربی پیشین رئال مادرید، و موریسی رامالیو که سه بار در رقابت های لیگ برزیل به عنوان قهرمانی رسیده به چشم می خورد. نام های دیگری هم به در این فهرست هستند مانند امرسون لیائو، پائولو اتوری، لئوناردو، ریکاردو گومز و مانو منه زس.

اسکولاری در حالی بخت نخست مربیگری تیم فوتبال برزیل محسوب می شود که بتازگی قرارداد دو ساله ای را با پالمیراس منعقد کرده است. مربی پیشین تیم فوتبال چلسی در این باره گفت تا به حال پیشنهادی از کنفدراسیون فوتبال برزیل دریافت نکرده اما برای مربیگری تیم ملی کشورش آمادگی دارد.
 
گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews