جوزپه گوارديولا اظهار داشت: از اينكه رئال مادريد، رقيب سنتي ما با استخدام خوزه مورينيو، يكي از بهترين مربيان جهان را تحت اختيار گرفته، استقبال مي‌كنم...
  به اعتقاد من چنين حضوری به سود ليگ و افزايش كيفيت خواهد شد. با اين حركت آنها نشان مي‌دهند قصد دارند دست به رقابت فشرده‌تری با بارسا بزنند. شايد در حالتی برابر با آنها‌، قادر به شكست شان نشويم؛ ولی سعی مي‌كنيم حتی در اين حالت برابر آنان بازی زيبايی را به معرض نمايش گذاريم.

اين مربی كه در اولين كنفرانس مطبوعاتی فصل جديد و به مناسبت شروع تمرينات تيمش سخن مي‌گفت، افزود: امسال باتوجه به شرايط موجود اقتصادی بازيكن جذب مي‌كنيم. من در جايگاه مربی می توانم خواسته‌های خود را بيان كنم و رئيس باشگاه نيستم و بايد شرايط اقتصادی كلی كه توسط عالي‌ترين مقام تيم عنوان مي‌شود را در نظر بگيرم.

گوارديولا در مورد انتقال و جذب سسك فابرگاس، هافبك و كاپيتان آرسنال انگليس عنوان كرد: سسك بازيكنی است كه بسيار مورد توجه ما قرار دارد. البته در راه جذبش با دشواري‌های روبرو هستيم زيرا تيم انگليسی نيز از خود تمايل برای ادامه همكاری با وی نشان مي‌دهد.

اين مربی در مورد خريد آدريانو از سويا گفت: اين بازيكن برزيلی عنصر مفيد و كارآمد برای بازی در چند پست است. خوشحالم چنين بازيكن پرتحركی اكنون در اختيار دارم.

گوارديولا در مورد انتشار برخی از شايعات در مورد آينده زلاتان ابراهيموويچ و رافا ماركس تصريح كرد: همانگونه كه می گوييد، آنچه در مورد اين دو انتشار يافته، شايعه بوده و معتقد هستم آيند‌ه‌شان در دست خويش است. زلاتان فصل قبل جدا از يك مقطع كه آسيب ديد، دوره‌ای خوب را با ما پشت سر گذاشت. او يكی از مهمترين عناصر تهاجمی ما به حساب آمد و اگر تمايل داشته باشد، مي‌تواند بماند و به كار ادامه دهد. به هرحال تصميم برعهده خود او است. همين وضعيت برای ماركس نيز وجود دارد.

وی در ارتباط با اين نكته كه تيم ملی اسپانيا با تكيه به اسكلت بازيكنان بارسا و سبك بازی اين تيم كاتالاني، به مقام نخست جهان در پيكارهای آفريقاي‌جنوبی رسيد، گفت: از اين بابت خوشحالم و معتقدم در كنار بازيكنانم، نفرات شايسته ديگری نيز در تيم ملی حضور داشتند كه من نيز بسرعت مراتب خوشحالی و تبريكم را به اطلاع مسئولان تيم رساندم.

 
گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com