رائول گونزالس ساليان درازي است که در رئال‌مادريد بازي مي‌کند و به نوعي در اين تيم جاودانه شده است و توانسته همراه سفيد پوشان به افتخارات بسيار بزرگي دست پيدا کند و با پيراهن رئال رکوردهاي بسيار بزرگي را به ثبت رسانده است او شرايط بسيار سختي را در اين چند سال اخير متحمل شده است البته فشار رسانه‌ها را هم تحمل کرده است اما گويا امسال ديگر قصد ماندن در برنابئو را ندارد و مي‌خواهد از اين تيم جدا شود...
 

در تمرینات رئال شرکت میکنی؟

فعلا نه. منتظر هستم که ببینم شرایط برای آینده چه خواهد شد و در برنامه‌های آینده مورینیو جایی دارم یا نه. البته این را میدانم که او اعلام کرده به من نیازی ندارد ولی در جلسه‌ای که با پرز داشتم او به من گفت اگر میتوانی باز هم صبر کن ولی میدانم که باید زودتر برای آینده هم برنامه‌ریزی بکنم.

پیشنهاد شالکه که در رسانه‌ها عنوان شده جدی است؟

بله. آنها به طور رسمیبا من مذاکره کردند و حتی من به آلمان هم سفر کردم باید بگویم تمام شرایط فراهم شده تا من به این تیم ملحق شوم این را هم باید اضافه کنم یک تیم لیگ برتری هم پیشنهاد رسمیخودشان را به من داده‌اند ولی فعلا قصد ندارم نام این تیم را بگویم ولی باید پیشنهاد آنها را هم مورد بررسی قرار دهم.

یعنی دیگر در رئال نخواهی ماند؟ پس آن همه افتخارهایی که به دست آوردی چه میشود؟

به هر حال رئالیها دیگر نمیخواهند من در این تیم باشم البته این را هم باید اضافه کنم که آنها در حق من کم لطفی کردند ولی دیگر فکرش را نمیکنم. فکر نمیکنم دیگر برای پرافتخارترین تیم اروپا مهم باشم این را قبول دارم که زحمات زیادی را کشیدم ولی به هر حال آنها هم میخواهند تیمشان بهتر عمل کند و شاید من در این تیم اضافه باشم البته بهتر هم میتوانستند رفتار کنند.

فکر نمیکنی با توجه به سنی که داری بازنشستگی برایت بهتر بود؟

من فعلا میتوانم فوتبال بازی کنم و مفید باشم پس حتما ادامه خواهم داد این را هم باید بگویم مورینیو برای خودش حرف میزند و من اصلا توجه‌ای به حرف‌هایش نمیكنم البته این را میدانم حرف‌هایی هم از قول من به چاپ رسانده‌اند که تمام آنها دروغ است.

قصد نداری مربیگری کنی؟

دوست دارم مربیگری کنم ولی فکر میکنم این موضوع کمیزود باشد به هر حال باید بیشتر تجربه کسب کنم و شاید به آلمان و یا هر کشور دیگری بروم بتوانم بر تجربیاتم اضافه کنم البته این را هم بگویم من هنوز هم دوست دارم در مادرید بمانم علاقه‌ای که من به تیمم دارم را هیچ کس ندارد ولی به هر حال دیگر من را نمیخواهند.


  گردآوری : گروه خبر سی مرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goaldaily.net