گروه آنتی‌دايی اكنون تيم قدرتمندی را در استيل آذين تشكيل دادند و بازی آنها مقابل پرسپوليس يكی از ديدنی‌ترين بازی‌های ليگ است.
 
  یك لحظه تصور كنید كه علی دایی مربی تیم پرسپولیس نیست؛ با این تصور می‌توانید بازیكنانی را در ذهن خود مجسم كنید كه این فصل پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن داشتند اما آنها به دلیل اختلاف با دایی در تیم دیگری دور هم جمع شده‌اند تا به نوعی گروه آنتی‌دایی‌ها را در استیل آذین درست كنند.

تصور كنید اگر دایی نبود اكنون مهدی مهدوی‌كیا پیراهن پرسپولیس را بر تن كرده بود، علی كریمی شماره 8 این تیم بود و قراردادش را با استیل آذین تمدید نمی‌كرد و محسن خلیلی هم كه آخرین خرید استیل آذین به حساب می‌آید در نوك حمله پرسپولیس قرار داشت. اما این بازیكنان به خاطر حضور دایی روی نیمكت پرسپولیس  حاضر نشدند به این تیم بیایند در حالی كه اكثر آنها رابطه خوبی با حبیب كاشانی مدیر پرسپولیس دارند، اما حتی كسانی كه علی دایی روی آنها حساب می‌كرد استیل آذین را به دایی ترجیح دادند و قید رفاقت با این مربی را زدند و پیراهن استیل آذین را بر تن كردند... كسانی كه به نوعی به علی دایی مدیون هستند. از این نوع بازیكنان می‌توان به حسن اشجاری اشاره كرد كه زمان حضور علی دایی در تیم ملی ملی‌پوش شد و به عنوان بازیكن ثابت در تركیب تیم ملی حضور داشت.  

خیلی‌ها بر سر حضور اشجاری در تیم ملی به دایی انتقاد كردند اما او پای اشجاری ایستاد اما اشجاری پای دایی نماند و به استیل آذین رفت دومین بازیكنی كه دایی روی او حساب كرده بود و او به استیل آذین رفت میلاد زنیدپور بود، زمانی كه فولاد خوزستان زنیدپور را كنار گذاشته بود دایی او را به خدمت گرفت و از آن تیم و  از تیم سایپای دایی این بازیكن روند رو به رشد خود را طی كرد اما وقتی كه دایی از او درخواست كرد به پرسپولیس بیاید او هم مثل اشجاری پای رفاقت با دایی نایستاد و عكس با پیراهن استیل آذین را به دایی ترجیح داد. دیگر بازیكنی كه در پی رفت و برگشت دفتر پرسپولیس استیل آذین صید استیل شد مهرزاد معدنچی بود،‌ او هم پیش از رفتن به دفتر این باشگاه پولدار مدام در مصاحبه‌های خود از دایی تعریف می‌كرد و او را مربی خود در تیم ملی می‌دانست اما در نهایت معدنچی هم به گروه آنتی‌دایی‌ها پیوست و قید حضور در پرسپولیس را زد.

گروه آنتی‌دایی‌ها به داخل زمین ختم نمی‌شوند و در روی نیمكت هم هستند مربیانی كه چشم دیدن دایی را ندارند. هنوز داستان رضا شاهرودی و علی دایی و درگیری آنها در تیم ملی در ذهن طرفداران دهه 70 فوتبال وجود دارد. شاهرودی و دایی هیچ وقت رابطه خوبی با هم نداشتند. احمدرضا عابدزاده دیگر مربی استیل آذین هم به دستور دایی از پرسپولیس كنار گذاشته شد و در این مدت جار و جنجال‌های بزرگی از سوی این مربی به پا شد.

گروه آنتی‌دایی اكنون تیم قدرتمندی را در استیل آذین تشكیل دادند و بازی آنها مقابل پرسپولیس یكی از دیدنی‌ترین بازی‌های لیگ است.

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com