تيم ملی با اينكه اين‌بار در يك شهر توريستی زيبا مستقر شده است اما باز هم در هتلی كه اسكان پيدا كردند دردسرساز شده است...
 
  تیم ملی فوتبال كشورمان صبح روز گذشته پس از صرف صبحانه و كارهای مقدماتی با اتوبوس راهی ایتالیا شد سفری كه با تاخیر نیز همراه بود! كاپیتان تیم ملی و مهرزاد معدنچی هم به صورت جداگانه راهی وین شدند تا با پرواز مستقیم به تهران برگردند. تیم ملی ساعت 16:30 به وقت ایتالیا به شهری توریستی در 160 كیلومتری ونیز رسید و در همین شهر اسكان گزید، تا برای بازی امروز (چهارشنبه) بالاتزیو آماده شوند. تیم ملی در راه رسیدن به ایتالیا باز هم با حواشی كوچك و بزرگی همراه بود كه توجه شما را به آن جلب می‌كنیم.

تمرین با تاخیر
تیم ملی كه صبح زود از اتریش راهی ایتالیا شده بود به سبب تاخیر اتوبوس دیرتر از حد معمول به ایتالیا رسید و این تاخیر اتوبوس باعث شد كه برنامه‌های قطبی و شاگردانش به هم بریزد. از این رو تمرین تیم ملی 2 ساعت دیرتر از حد معمول برگزار شد كه این مساله ناراحتی قطبی و بازیكنان را به همراه داشت. تیم ملی ساعت 16:30 به وقت محلی به ایتالیا رسید.

باز هم نارضایتی از هتل این‌بار در ایتالیا!
تیم ملی با اینكه این‌بار در یك شهر توریستی زیبا مستقر شده است اما باز هم در هتلی كه اسكان پیدا كردند دردسرساز شده است. هتلی كه برای بازیكنان و كادر فنی را نظر گرفته شده گویا كوچك و شلوغ بوده لذا بازیكنان 4 نفر 4 نفر در هر اتاق اسكان پیدا كردند كه این مساله باعث ناراحتی آنها شده است. البته امكانات هتل خوب است و كولر هم دارد ولی حضور 4 نفر در یك اتاق بازیكنان را ناراحت كرده است.

حشره‌كش یادت نره!
گویا ایتالیا هم شیردارد و باید گفت شیرهای اروپایی بازیكنان ما را بدجوری آزار دادند! صبح روز گذشته قبل از حركت تیم ملی به سوی ایتالیا مسوول تداركات تیم به حالت شوخی و مسخره به بازیكنان گفته حشره‌كش‌هایتان را بردارید و با خودتان به ایتالیا بیاورید شاید آنجا شیر پیدا شود و مجبور باشیم از آن استفاده كنیم!
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com