خلیلی می‌گوید: «به سلیقه دایی احترام می‌گذارم، گرچه دایی می‌توانست زودتر اعلام کند که به من احتیاج ندارد...

عجیب بود که محسن خلیلی از پرسپولیس کنار گذاشته شد؛ عجیب به این دلیل که او رفاقتی نزدیک با علی دایی داشت. اما محسن خلیلی رفاقت را جدا از فوتبال می‌داند و اصلا از دایی انتظار نداشته به خاطر رفاقتی که با هم دارند، او را حفظ می‌کرد.

خلیلی که جزو معدود فوتبالیست‌هایی است با دایی شوخی می‌کند می‌گوید: «هر کسی من را می‌بیند، در نگاه اول فکر می‌کند آدم خشکی هستم. در حالی که با همه راحت هستم و با دوستانم شوخی می‌کنم. اما حرمت‌ها را زیر پا نمی‌گذارم.»

او ادامه می‌دهد: «هر کسی یک سلیقه‌ای دارد. رابطه من و دایی هم خارج از زمین فوتبال خیلی خوب است اما این دلیل نمی‌شود که من را در پرسپولیس نگه دارد. ما هنوز هم خارج از فوتبال، رابطه خوبی داریم.»

دایی گفته بود هر کسی که از پرسپولیس برود می‌تواند علیه او مصاحبه کند اما خلیلی دوست ندارد جملات تندی علیه علی دایی به کار ببرد: «من خصومتی با دایی ندارم که علیه او صحبت کنم. آن‌ها من را نخواستند و من هم از پرسپولیس رفتم. البته می‌توانستند زودتر به بگویند که من را نمی‌خواهند و این همه معطل نمی‌کردند. دایی به این نتیجه رسیده که من به درد پرسپولیس نمی‌خورم. شاید اگر من هم مدیرعامل پرسپولیس بودم به این نتیجه می‌رسیدم که دایی به درد مربی‌گری تیم نمی‌خورد. با این حال من هنوزرابطه خوبی با دایی دارم.»


گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:hurrahsport.com