جهانگير كوثری مجری ورزش از نگاه دو برخلاف آنچه كه بهرام شفيع در برنامه صبح ورزش و مردم انجام داده بود...

كوثری در این برنامه منشور اخلاقی را رفتاری در جهت بدنام كردن اهالی فوتبال دانست و به مسئولان فدراسیون یادآوری كرد كه آنها حق ندارند آدم‌ها بدنام كنند. او همچنین گفت:«چند وقت پیش در یك جایی خواندم كه فوتبال ما 168 بازیكن را مربی منشوری دارد. با توجه به اینكه این اخبار در سطح منطقه منتشر می‌شود رواج دادن این جور مسائل نتیجه‌ای جز بدنامی ندارد.»

كوثری همچنین خطاب به مسئولان منشور اخلاقی گفت كه جملات او به معنای مقابله با ایشان نیست بلكه وی قصد دارد كه در این مورد گفت‌وگو كند. او در نهایت حرف‌های خود را اینطور تمام كرد كه ماجرای منشور اخلاقی به هیچ وجه باعث بهبود شرایط فرهنگی ایران نشده است كه البته در این زمینه حق با مجری با تجربه ورزش از نگاه دو است.

اما اتفاق مهمی در جایی رخ داد كه كوثری از بینندگان خواهش كرد كه قبل از تماشای برنامه بعدی سری به كوچه آگهی‌ها بزنند، در این لحظه دستور كوثری به وله‌ای كه مربوط به برنامه بود كات شد و سپس تبلیغی درباره یك حشره‌كش روی آنتن رفت.... در همین لحظات بود كه ناگهان صدای كوثری را شنیدیم كه در استودیو مشغول صحبت با آرش برهانی و محمد نوری دو بازیكن حاضر در استودیوی شبكه دو بود. او گفت:«حالا فردا علیپور می‌گه بگیرینش ... »و او این جمله را با خنده معروف خودش به پایان برد. نكته این بود كه دوستان حاضر در رژی میكروفن كوثری را قطع نكرده بودند تا صدای او در پشت صحنه نیز منتشر بشود. صدایی كه قاعدتاً نباید به گوش بیننده برسد!

جالب اینکه كوثری بعد از بازگشت به استودیو در قسمت دوم و سوم صحبت‌هایش درباره منشور اخلاقی خیلی آرام‌تر و ملایم‌تر در مورد منشور اخلاقی صحبت كرد و در پایان نیز گفت منشور اخلاقی چیزی است كه باعث می‌شود بین آدم‌هایی كه خلاف می‌كنند و خلاف نمی‌كنند تفاوتی وجود داشته باشد!

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jahannews.com