حرف و حديث‌های اردوی اخير پرسپوليس باعث شد تا سرخ‌ها بار ديگر سوژه مطبوعات شوند...
 
 این درست كه سرپرست باشگاه پرسپولیس میكوشد تا تیمش را با شرایط خوبی وارد مسابقات لیگ كند، ولی پرونده جاسوس پرسپولیس در بدترین شرایط زمان گشوده شده تا دایی مجبور شود در جلسه با بازیكنان تیمش در این مورد به صحبت بپردازد. عجیب‌‌‌ترین نكته در مورد پرونده اخیر سرخ‌ها جایی بود كه بعضیها پای شیث رضایی را نیز به میان كشیدند!

از آخرین وضعیت خودت و پرسپولیس بگو.

خدا را شكر پرسپولیس در حال حاضر در شرایط خوبی به سر میبرد. ما تمرینات خوبی را در اردوی دورتموند پشت سر گذاشتیم و فكر میكنم كه مربیان پرسپولیس هم در حال حاضر از شرایط تیم راضی باشند. خودم هم خدا را شكر در وضعیت خوبی هستم. من هم مثل بقیه بچه‌ها تمرینات خوبی را انجام دادم و برای حضور در بازیهای لیگ آماده هستم.

اما پرسپولیس در بازیهای تداركاتی خیلی خوب نتیجه نگرفت.

خودتان میگویید بازیهای تداركاتی... بازی تداركاتی برای آن است كه مربی با شرایط تیم و بازیكنان آشنا شود و نمیشود از روی نتیجه این بازیها در مورد چیزی قضاوت كرد.

ما در بازیهای تداركاتی پیروزی هم داشتیم و دیدید كه توانستیم پنج گل هم بزنیم. به نظر من اینها ملاك نیست چون یك تیم را باید در مسابقات رسمی سنجید.

پرسپولیس را در لیگ دهم چطور میبینی؟

پرسپولیس شرایط خوبی دارد. ما در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری كردیم و توانستیم بازیكنان خوبی جذب كنیم. آنطور كه شنیده‌ام مربیان تیم و باشگاه هم از یارگیریها راضی هستند و ان‌شاءا... كه پرسپولیس بتواند در لیگ دهم موفق ظاهر شود.

البته ما امسال كار سختی پیش‌رو داریم. جدا از اینكه باید در جام حذفی و بازیهای آسیایی هم حاضر شویم و بدون شك پرسپولیس باید با قدرت و نیروی كافی در این سه جام شركت كند.

البته اگر قرار باشد كه تیم اینقدر حاشیه داشته باشد، نمیشود خیلی خوش‌بین باشیم.

حاشیه‌ و مسایل اینچنینی پدر هر تیمی را درمیآورد. بازیكنان پرسپولیس میدانند كه تیمشان، تیم بزرگی است و همیشه دچار این جور صحبت‌ها میشود. البته این وظیفه بازیكنان و مسوولان باشگاه است كه خیلی زود این مسایل را جمع و جور كنند و اجازه ندهند كه تیم مدام دچار این ماجرا شود.

پس با این حساب خودت هم باید دست به كار شوی!

چطور؟!

حتما میدانی كه در مورد خودت هم حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد؟

خودتان میگویید حرف و حدیث... حرف و حدیث مال تیم بزرگ و بازیكن بزرگ است اما موفق كسی است كه با این حاشیه‌ها بجنگد و برای تیمش مفید باشد. من پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم و همه می‌دانند كه چطور در پرسپولیس توپ زده‌ام و چطور پای این تیم ایستاده‌ام.

عنوان شده بود دایی از تو دلخور است و به همین دلیل در بازیهای تداركاتی كمتر به تو میدان داده است!

وقتی تیم یك بازی تداركاتی انجام میدهد، قرار نیست كه همه به صورت همزمان در زمین حاضر شوند! دایی تشخیص داده كه در آن بازی از ابتدا از من استفاده نكند و من هم بدون كوچكترین چیزی كنار زمین نشستم.

دایی سرمربی پرسپولیس است و نظرات او باید در تیم اعمال شود. من فقط یك بازیكنم و تحت هر شرایطی تابع نظرات و صحبت‌های دایی هستم.

جلسه تو و دایی در مورد چه بود؟

با دایی در مورد مسایل فنی و پرسپولیس صحبت كردیم. این موضوع خیلی طبیعی است و فكر نمیكنم كه تا این حد مهم و حساس باشد. البته این موضوع باید قابل توجه آنهایی باشد كه میگفتند من و دایی با هم مشكل داریم و با هم صحبت نمیكنیم!

ماجرای جاسوس چه بود؟

از وقتی كه یادم میآید، میگویند پرسپولیس جاسوس دارد و همیشه دنبال آن میگردند. به نظر من بازیكنی كه چنین رفتاری را انجام دهد، شان و شخصیت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد و بهتر است كه خودش از این تیم برود. پرسپولیس تیم مردم است و كسی كه میداند نماینده مردم در یك تیم بزرگ و معتبر است باید نسبت به مردم و تعهدی كه دارد پایبند باشد.

بدون رودربایستی بعضیها میگفتند كه شیث هم جزو مظنونین این قضیه است!

روزی كه شیث رضایی بخواهد چنین كاری را انجام دهد روز مرگش است، خودتان بهتر میدانید كه ارتباط من با رسانه‌ها چطور است. من به همه احترام میگذارم. همه را دوست دارم ولی كمتر پیش میآید كه حتی تلفنم را جواب بدهم و سعی میكنم كه بیشترین تمركزم روی تمرینات و بازیهای تیم باشد.

مسوولان باشگاه، مربیان تیم، بچه‌ها و حتی هواداران پرسپولیس مرا به خوبی میشناسند و میدانند كه شیث رضایی چه جور آدمی است. خودتان به یاد دارید كه من چطور با آسیب‌دیدگی‌های شدید، شكستگی بینی و هزار جور اتفاق دیگر، چطور برای پرسپولیس به میدان آمده‌ام و بازی كرده‌ام. پرسپولیس را مثل خانواده‌ام دوست دارم و مطمئن باشید كه این وصله‌ها به من نمیچسبد.

صحبت خاص دیگری نداری؟

هر كسی كه بخواهد در مورد من این حرف‌ها را بزند و چنین تهمت‌هایی را درست كند به خدا واگذار میكنم. من همیشه به خدا توكل داشته‌ام و به لطف او بود كه یك بچه شهرستانی و تنها توانست به پرسپولیس بیاید و ملیپوش شود.

 
گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goaldaily.ir