خرید زانتیا از بازیکن با10میلیون...

یکی از مربیان لیگ برتری که در فهرست منشوری ها قرار داشت و به واسطه تلاش ها و لابی های مدیر عامل باشگاهش از محرومیت فرار کرد، در فصل نقل و انتقالات به اقداماتی عجیب دست زده است که خرید زانتیا به قیمت 10 میلیون تومان از یک بازیکن، یکی از نمونه های آن است!
به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دغدغه اصلی مربیان و بازیکنان حاضر در این مسابقات این است که منشوری هستند یا خیر. واژه‌های "منشور" و "منشوری" در فوتبال ایران به ویژه لیگ برتر به معنای محرومیت است و همه از آن فرار می کنند.

این روزها اسامی زیادی را می شنویم که از آنها به عنوان مربیان منشوری یاد می شود. مربیانی که از نام بردن اسامی‌شان ابا شده و بصورت مخفف نام آنها برده می‌شود.

این روزها حرف از "ف . ک" و "ن . د" و ... می شود و کمتر اسامی دیگر مربیان به گوش می رسد. یکی از مربیان جوان لیگ برتری که سابقه‌ای محدود در این رقابت‌ها دارد با اقداماتی که این فصل و فصل گذشته انجام داده بود، از گزینه‌های محرومیت به شمار می رفت اما با وساطت و پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه مشکل او برطرف شد.
 
مربی جوان فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات اقداماتی انجام داده که حداقل برای یک فصل محرومیت کفایت می کند. او برای جذب یک بازیکن جدید خودروی زانتیایی را به قیمت 10 میلیون تومان از آن بازیکن خریده است.

این سرمربی لیگ برتری با یک بازیکن بالای 36 سال قراردادی دوساله به امضا رسانده است و یک بازیکن خارجی را به مسئولان باشگاه 24 ساله معرفی کرده در حالیکه سن آن بازیکن بالای 30 سال است. جذب برخی از بازیکنان مازاد دیگر تیم‌ها از دیگر شاهکاری این مربی است.

با این وجود به نظر می رسد که مسئولان باشگاه این مربی، با نزدیک شدن به زمان آغاز دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر چاره ای جز همکاری با وی ندارند و لیگ دهم را با این مربی آغاز خواهند کرد.

گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com