سرمربی تيم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص شرايط قهرمانی دوره گذشته ليگ در آستانه شروع فصل جديد ليگ برتر اظهار كرد...

 

  خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تنها مشكل ما در حال حاضر بازیكنان ملی‌پوش ما هستند كه به تازگی به ما ملحق شده‌اند.

قلعه‌نویی افزود: بازیكنان ملی‌پوش ما از نفرات اصلی‌مان هستند و در حال حاضر بازی اول ما در لیگ برابر راه‌آهن، بازی هماهنگی بازیكنان ما محسوب می‌شود.

قلعه نویی ادامه داد: عملكرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشتیم و جا دارد من همینجا از مسوولان و هیات مدیره تیم به خاطر زحمات و تلاش‌هایشان تشكر می‌كنیم.

سرمربی سپاهان در ارتباط با برنامه‌ زردپوشان اصفهان برای این فصل لیگ برتر و اینكه آیا تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند یا خیر؟ تصریح كرد: با تیم خوبی كه جمع كرده‌ایم و بازیكنان جدیدی كه به تیم اضافه شده‌اند پتانسیل این را داریم كه یك فصل دیگر عنوان قهرمانی لیگ را كسب كنیم و مطمئنا هدف اول ما تكرار قهرمانی سال پیش است.

سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت در خصوص صحبت‌های اخیر علی فتح الله زاده سرپرست استقلال كه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرده بود قلعه نویی دیگر امسال علیه استقلال موضع گیری نخواهد كرد، خاطرنشان كرد: اما البته ایشان از دوستان قدیمی من هستند و جمع كردن تیمی مثل استقلال كنونی شان از درایت ایشان دارد. من هیچ وقت به دنبال موضع گیری علیه استقلال نبوده و نیستم، چرا كه 22 سال در این تیم بوده‌ام و الان هم فقط به دنبال كار خودم هستم. متاسفانه مساله این است كه وقتی یك نفر به تیمی می‌رود و در آنجا موفق می‌شود برخی می‌خواهند برای او حاشیه درست كنند. در فصل قبل هم اگر صحبت‌هایی پیش می‌آمد از طرف من نبود و من هیچ وقت نخواسته‌ام با استقلال رودررو شوم.

قلعه نویی در خصوص بازی اول سپاهان كه در زمین راه‌آهن برگزار می‌شود، خاطرنشان كرد: به هر حال بازی سختی در زمین حریف در پیش داریم و باید با قدرت برای كسب پیروزی به میدان برویم تا بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم.

قلعه نویی در مورد آمادگی بازیكنان تیمش و مصدومان احتمالی سپاهان در بازی برابر راه‌آهن نیز گفت: متاسفانه محروم نویدكیا مجددا مصدوم شده و به بازی اول ما نمی‌رسد. فابیو جانواریو نیز این بازی را به علت مصدومیت از دست می‌دهد.

قلعه نویی همچنین در ارتباط با وضعیت ابراهیم توره گفت: كمیته انضباطی باشگاه تنبیهاتی برای توره در نظر گرفته اما امیدواریم دیگر از این مشكلات در تیممان نداشته باشیم.

 


 گردآوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:navad.net