بازیکن بورکینافاسویی تیم پرسپولیس که صبح یکشنبه برای پیوستن به جمع سرخپوشان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده بود...
 

"هروه اوسال"، بازیکن بورکینافاسویی تیم پرسپولیس که صبح یکشنبه برای پیوستن به جمع سرخپوشان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده بود، توسط مسوولان بخش روادید این فرودگاه دیپورت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که هروه اوسال پس از گذراندن مدت مرخصی‌اش، خود را به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران رسانده بود، مسوولان بخش روادید این فرودگاه با برخوردی زننده و عجیب و به خاطر آنچه آن را "مشکل روادید" این بازیکن عنوان کرده‌اند او را با همان پرواز به سمت ترکیه دیپورت کردند.

این درحالی است که مدیر برنامه‌های اوسال با شرایطی مشابه این بازیکن، بدون مشکل وارد کشور شد. اوسال همچنین طی روزهای گذشته مجوز کار خود را نیز از اداره اتباع وزارت کار، دریافت کرده بود.

 براساس این گزارش، تلاش بی وقفه مسوولان باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل با اصرار عجیب یکی از مسوولان بخش روادید فرودگاه امام خمینی (ره) برای دیپورت اوسال، به جایی نرسید.

 این درحالی است که مدیر ترمینال فرودگاه امام خمینی (ره) با ابراز تعجب از این برخورد، اعلام کرد باشگاه پرسپولیس می‌تواند به خاطر این مسئله از مسببین آن شکایت کند.

 هروه اوسال ساعت 5:30 صبح امروز وارد فرودگاه امام (ره) شده بود که با جلوگیری از ورودش، درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مهلت تا ساعت هشت صبح برای حل این مشکل با آغاز به کار رسمی ادارات در کشور نیز مورد توجه قرار نگرفت.

 در عین حال پس از دیپورت اوسال به ترکیه تماس مسوولان باشگاه پرسپولیس با کنسول ایران در ترکیه با همکاری بسیار مناسب سفارت ایران در این کشور - باوجود روز تعطیل کاری - مواجه شد اما عدم امکان قانونی خروج اوسال از فرودگاه ترکیه و ورودش به این کشور مانع حل این مشکل در ترکیه شد.

 اوسال پس از دیپورت به کشور ترکیه از آنجا عازم بلژیک شده است تا با رفع مشکل روادیدش در سفارت ایران در بروکسل، مجددا عازم ایران شود.

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com