فرهاد کاظمی از این‌که هنوز تکلیفش در مورد منشوری بودن مشخص نشده ناراحت است...

داستان مربیان منشوری در فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و هر روز رسانه‌های ایرانی از مربیان مختلفی اسم می‌برند که نمی‌توانند در لیگ برتر یا در رقابت‌های لیگ دسته اول مربیگری کنند. در بین مربیانی که از آنها به عنوان منشوری نام برده می‌شود، فرهاد کاظمی تنها کسی که هرچند وقت یکبار علیه مسئولان سازمان لیگ صحبت می‌کند و مربیان دیگر نیز مثل فیروز کریمی، نادر دست‌نشان، فراز کمالوند، فرشاد پیوس و... ترجیح می دهند سیاست سکوت در پیش بگیرند.

فرهاد کاظمی یکی از این مربیان در مظان اتهام است. او درباره اتهامش می گوید: «چند روز پیش یکی از سایت‌های سیاسی اسم چند مربی منشوری را براساس حدس و گمان منتشر کرد و من به همین دلیل و با توجه به اینکه اسمم در میان آنها بود، از این سایت شکایت کردم. دادگاه مطبوعات باید به این مسائل رسیدگی کند تا هر کس هرچه دلش می‌خواهد ننویسد. در ضمن رسانه‌ها باید همیشه اخبار را باتوجه به منابع موثق منتشر کنند و بازی کردن با آبروی افراد به هیچ عنوان درست نیست.»

کاظمی آتش انتقاد خود را تند تر می کند و می گوید: « مدام با کنایه و طعنه و مبهم حرف می‌زنند. اینها فقط آبرو می‌برند و مدام از استعلام و نهادهای ذیربط حرف می‌زنند. سئوال من این است که آیا پاسخ یک استعلام در این مملکت باید دوسال طول بکشد؟ چرا این آقایان باید مدام پشت‌سر من حرف بزنند و در رسانه‌ها جو سازی کنند؟»

او امسال تیمی ندارد. راستی آیا مشکلی داشته؟ عزیزمحمدی درباره اش گفته بود کاظمی را هیچ تیمی نمی خواسته. موضوعی که سرمربی سابق سپاهان درباره آن می گوید:« مگر آقای عزیزمحمدی مدیر برنامه‌های من است که بداند پیشنهاد دارم یا نه؟ من هم اگر به مدیران باشگاه‌ها بگویم که شاید جواب استعلام کاظمی در هفته اول یا دوم بیاید این اتفاقات خواهد افتاد. من مربیگری نمی‌کنم ولی به دنبال کارم می‌روم و هر روز هم راجع به این آقایان حرف می‌زنم. راجع به آقایانی که با آبروی مردم بازی می کنند .»

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir