ماشین نوشت ها با ادبیات کوچه بازاری شان گاه از صد کتاب قطور فلسفی تاثیر گذارترند، پشت ژیانی فرسوده، رندی با خط خوش نوشته بود: اغنیا بنز سوارند من مسکین بر تو جان به قربان تو ژیان که بنز فقرایی...

ماشین نوشت ها با ادبیات کوچه بازاری شان گاه از صد کتاب قطور فلسفی تاثیر گذارترند، پشت ژیانی فرسوده، رندی با خط خوش نوشته بود: اغنیا بنز سوارند / من مسکین بر تو/ جان به قربان تو ژیان/ که بنز فقرایی !
لیگ برتر ایران در حالی شروع می شود که فوتبال ایران نه در جهان که حتی در آسیا هم لیگ " برتر"ی نیست، با ارفاق می شود آن را یکی از پنج لیگ متوسط به بالای آسیا شمرد، تیم ها زمین اختصاصی ندارند، بلیط فروشی به روش قرون وسطی انجام می شود، برخی از  مربیان و بازیکنان حرفه ای! رفتاری پائین تر از آماتور دارند و هزار و یک پای زشت دارد، اما این تنها طاووس ماست، با همه کجی و ناراستی اش، با همه زیر توپ زدن هایش، با سیستم علی اصغری اش، با هتاکی به داور و بازیکن و مدیرش، این تنها لیگی است که داریم، چاره ای جز دوست داشتنش نداریم.
 در روزهایی که پیدا کردن  موسیقی و تئاتر و روزنامه و سینما و کتاب خوب، سخت دشوار است، دلمان خوش است به شوت های خارج از قاعده کریم باقری و دریبل های نشئه آور علی کریمی و هوشمندی تمام ناشدنی فرهاد مجیدی .....
این جام جهانی نیست اما تنها لیگی است که مال ماست. کس دیگری پشت  ژیان اش نوشته بود: "حالا که هر کی به هر کیه ، ما هم ماکسیما ایم !" ( تکل سوم / احسان محمدی)
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tacklesevvom.com