سرمربی پرسپوليس گفت: برتر و بهتر از تراکتورسازی بازی کرديم...

 

 علی دایی پس از برتری یک بر صفر برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدی نبود. نیمه اول را خوب شروع نکردیم و فقط دو سه موقعیت گلزنی را بدست آوردیم اما در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کردیم در مجموع از نتیجه بازی راضی هستم.

وی ادامه داد: 4، 5 بازیکن ثابتی که امروز کنار هم در تیم بازی می‌کردند از ابتدای تمرینات کنار هم نبودند و طبیعی بود که هماهنگی کامل نداشتند. بازی سخت و نفس‌گیری بود که خوشبختانه پیروز شدیم. بازی‌های اول معیار خوبی برای قضاوت تیم‌ها نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اردوهای این تیم در آلمان و اردبیل گفت‌: این اردوها کاملا مفید و برنامه‌ریزی شده بود و بازیکنان ما خودشان را در آن پیدا کردند اما باید با فضای لیگ جلو برویم و در هفته‌های آینده بازیکنان خودشان را بهتر نشان می‌دهند. در مجموع برتر و بهتر از تراکتورسازی بودیم.

دایی در مورد اینکه حضور 3 هافبک دفاعی در خط میانی پرسپولیس و ناهماهنگی آنها گفت:‌ مازیار زارع، محمد نوری و کریم باقری برای اولین بار در کنار هم بازی می‌کنند و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند اما آنها هیچ تداخلی با یکدیگر در مسابقه نداشتند.

وی در مورد حضور تیاگو اظهار داشت:‌ از وقتی او به میدان آمد خط میانی پرسپولیس بهتر کار کرد. از خط دفاع تیم نیز بسیار راضی هستم آنها حتی یک موقعیت صددرصد هم به حریف ندادند.

 

دایی در مورد عملکرد علیرضا حقیقی در دروازه عنوان کرد:‌ حقیقی به غیر از یک اشتباه عملکرد خوبی داشت. البته آن اشتباه نزدیک بود همه چیز را خراب کند اما در مجموع حقیقی با مدافعان و هافبک‌های دفاعی تیم کاملا هماهنگ بود.
گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع : football3.ir