فاصله ها دیگر فاصله نمی اندازد...

 
همزمان با آغاز لیگ دهم فوتبال پخش برنامه «نود» از دوشنبه (11 مرداد ماه) آغاز می‌شود.
 آخرین قسمت از برنامه «نود» در لیگ نهم شامگاه دوشنبه(سوم خرداد ماه) به روی آنتن رفت و عادل فردوسی‌پور در این برنامه اعلام كرد كه با پایان بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر، این برنامه حدود دو ماه پخش نمی‌شود.

بر این اساس به رغم خبرهایی مبنی بر مشكل كمبود جا برای ساخت دكور برنامه «نود» كه از سوی مدیر شبكه سه اعلام شد، این برنامه از یازدهم مردادماه و یك هفته پس از آغاز لیگ دهم پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه «نود» در لیگ دهم به مدت سه تا چهار هفته در همان دكور قبلی در استودیو 11 سازمان صدا و سیما اجرا می‌شود و با آماده‌سازی دكور جدید، برنامه‌ی «نود» در فضایی جدید توسط عادل فردوسی‌پور اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پخش برنامه «نود» در ابتدا قرار بود از پنج‌شنبه(هفتم مرداد ماه) آغاز شود كه به دلیل پخش سریال «فاصله‌ها» (به كارگردانی حسین سهیلی‌زاده)، «نود» یك هفته دیرتر از آغاز لیگ برتر به روی آنتن خواهد رفت؛ براین اساس برنامه‌ی عادل فردوسی‌پور از دوشنبه ساعت 23 به صورت زنده پخش می‌شود و سریال «فاصله‌ها» نیز در این روز كمی زودتر پخش خواهد شد.

برنامه «نود» در اولین قسمت پس از آغاز لیگ دهم، 9 بازی نخست لیگ برتر را به صورت خلاصه پخش خواهد پرداخت و پس از آن با تمركز بیشتر ادامه بازی‌ها را بررسی خواهد كرد.
 
گرد آوری : گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع : parsfootball.com