مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه نباید همه اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس به پای هواداران تیم تبریزی نوشته شود، گفت...
 

محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقاتی که در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد، اظهار داشت: در رابطه با اتفاقاتی که رخ داده باید بگویم باشگاه تراکتورسازی هیچ هواداری را به نام خودش برای تماشای این مسابقه دعوت نکرده بود و تمام این افراد خودشان به استادیوم آزادی آمدند. هوادارانی که پلاکاردهای آنها نشان می‌داد که حتی برخی از خود تهران آمدند.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی کانون هواداران دارد و اگر ما این هواداران را می آوردیم، مسئولیت شان به عهده ما بود. البته برخی لیدرها هم بین تماشاگران حضور داشتند که هیچ یک از آنها هم به دعوت ما نیامدند. با این حال حضور همین افراد باعث شد جلوی شدیدتر شدن این اتفاقات گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه گفت: شخصا هیچ کدام از این اتفاقاتی که رخ داده را تایید نمی کنم چرا که جامعه ما یک جامعه اسلامی است و این اتفاقات نباید در آن رخ بدهد. مطمئن باشید هواداران واقعی تبریزی افراد متینی هستند که هیچ وقت دست به چنین کارهایی نمی زنند. به همین خاطر نباید این اتفاقات را به نام تراکتور تمام کرد.

محمد حسین جعفری در ادامه اظهار داشت: معتقدم این هواداران با ذهنیتی که از سال پیش داشتند به استادیوم آمدند و از همان ابتدای کار شاهد شکستن شیشه و صندلی بودیم.

وی در رابطه با محرومیت احتمالی از سوی کمیته انضباطی گفت: مطمئن باشید تمام تلاشم را می کنم که این اتفاق رخ ندهد چرا که هیچ کدام از آنها هوادار رسمی تراکتورسازی نبودند. 

جعفری در ادامه افزود: شعار علیه کریم باقری یکی دیگر از این اتفاقاتی بود که آن را به اسم هواداران ما تمام می کردند. اتفاقی که نباید رخ بدهد چرا که باقری و امثال این بازیکن از اسطوره های ورزش این مملکت هستند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی سه شنبه شب با پیروزی یک بر صفر تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com