دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد، اسامی افرادی که به عنوان مختلف و منشوری اعلام شده...
 
  هیئت بررسی و پیگیری و رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای فوتبال ایران پس از بررسی پرونده افرادی که به نحوی در جریانات ناسالم فوتبال اعم از سوء جریان مالی، سوء استفاده از موقعیت شغلی، تبانی و ... موردی را داشته‌اند، بیانیه‌ای صادر کرد.  

متن بیانیه هیئت بررسی و رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال این چنین آغاز می شود: پرونده‌های افرادی  که به نحوی در جریانات ناسالم فوتبال اعم از سوء جریان مالی، سوء استفاده از موقعیت شغلی، تبانی و ... نقشی داشته‌اند، با توجه به مدارک و مستندات بررسی شده و موارد خاص به افراد ذیربط اعلام شد. بعضی موارد نیز تا حصول نتیجه قطعی تحقیقات و پیگیری فرصت بیشتری می طلبد که در دست بررسی و اقدام است.

در این بیانیه همچنین خاطرنشان شده است: لذا دبیرخانه هیئت پس از جلسات مکرر با حضور اعضا رسما اعلام می کند آنچه راجع به اسامی افراد اعلام شده جریان سازی خبری بوده و هرگونه تایید و تکذیبیه و آوردن نام افراد مرتبط به اسم مسئولان فدراسیون بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ها و برخی جریانات خاص است.

هیئت بررسی و پیگیری و رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای فوتبال ایران در این بیانیه همچنین اعلام کرده است: تا تعیین تکلیف قطعی پرونده‌ها و تعیین وضعیت افراد بنا به مصوبه هیئت و تاکید ریاست هیئت رسیدگی، هیچ کس تحت هیچ عنوانی حق اظهارنظر در خصوص افراد را نخواهد داشت. 

در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان شده است: هیئت رسیدگی بدون توجه به جریان سازی برخی رسانه‌ها قاطعانه و مجدانه تاکید می کند با دقت و جدیت تمام جریانات ناسالم در فوتبال اعم از سوء جریان مالی، تبانی، دوپینگ و رفتارهای خلاف آیین نامه اخلاق حرفه‌ای را رصد کرده و پس از بررسی تخلفات با متخلفین در هر رده‌ای و با هر مسئولیتی برخورد کرده و نتیجه آن به افراد ذیربط ابلاغ خواهد شد.


گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com