تراکتوریها در دیدار با پرسپولیس مجموعه ما را مورد ضرب و شتم و ناسزا قرار می دهند اما فدراسیون با محرومیت این تیم...
 
حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی مقابل تراکتورسازی و حکم کمیته انضباطی مصاحبه ای را با سایت رسمی باشگاه انجام داده است:
بازی را چطور دیدید؟
در مجموع بازی بسیار نفس گیر و حساس برگزار شد. این نخستین بازی بود و با وجود اینکه بازیکنان به هماهنگی لازم نرسیده بودند، موفق شدند در یک بازی خوب تراکتورسازی را شکست دهند. البته بازیکنان به تازگی از شرایط بدنسازی خارج شده اند و به همین خاطر بازی آن کیفیت بالا را نداشت. اما مطمئن هستم در هفته های آینده بازیکنان با شرایط بهتری بازی میکنند چرا که زمان می تواند مشکل عدم هماهنگی را حل کند.
با انجام یک بازی چقدر می توانید به قهرمانی پرسپولیس در لیگ نگاه امیدوارکننده ای داشته باشید؟
پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان لیگ بشود باید تراکتور را شکست می داد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. علاوه بر آن در ادامه بازی­ها نیز باید هر مسابقه را به چشم یک فینال نگاه کند تا در نهایت به هدف خود برسد.
بازی در یک روز میانی هفته برگزار شد. به نظرتان استقبال هواداران رضایت بخش بود؟
در ابتدا جا دارد تشکر ویژه ای از هواداران داشته باشم که برای حمایت تیم به ورزشگاه آمدند. البته همانطور که گفتید به دلیل برگزاری بازی در روز میانی هفته هواداران زیادی نمی­توانستند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم در بازیهای آینده و در روزهای تعطیل استقبال بیشتری از بازی­ها شود.
به نظرتان با این قیمت بلیت­ها، حضور تماشاگران بیشتر میشود؟
در اینکه  قیمت بالای بلیت­ها روی آمدن تماشاگران تاثیر داشته شکی نیست. خیلی از تماشاگران پرسپولیس دانش آموز، دانشجو و از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که توان خرید بلیت 8 هزار تومانی را ندارند و نتوانستند به استادیوم بیایند.
چرا مسئولان ورزشگاه در ابتدا اجازه حضور مربیان در سالن کنفرانس را نمی­دادند؟
از این موضوع اطلاعی ندارم اما می­دانم زمانی که باشگاه، ورزشگاه آزادی را برای انجام یک دیدار اجاره می­کند، شامل سالن کنفرانس خبری هم می­شود. با این حال نمی­دانم چرا چنین تصمیمی گرفته شد. قراردادی که ما با استادیوم آزادی بستیم برای استفاده از زمین مسابقه است و پولی که از محل تبلیغات محیطی، حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی حاصل می­شود منبعی برای پرداخت اجاره کل استادیوم است.
قطعا از قضیه محرومیت پرسپولیس باخبر هستید.
متأسفانه بله. خیلی جالب است که تماشاگر حریف در ورزشگاه خانگی ما، بازیکنان و سرمربی پرسپولیس را مورد فحش و ناسزا قرار می­دهد، تمام اعضای مجموعه را زیر باران سنگ و ساندیس می­گیرد اما کمیته انضباطی، پرسپولیس را محروم می­کند.
گویا تراکتوری­ها هم محروم شده اند.
چه فایده؟ تعجب من هم از این است. تراکتوریها در دیدار با پرسپولیس  مجموعه ما را مورد ضرب و شتم و ناسزا قرار می دهند اما فدراسیون با محرومیت این تیم، باعث منفعت تیم های حریف می شود در صورتی که تنها راه جبران این خسارت آن است که تراکتور در بازی برگشت مقابل پرسپولیس محروم شود
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com