ناظر داوری: صحنه‌ای که فراز کمالوند سرمربی تیم میهمان می‌گفت که در هنگام گرم کردن بازیکنانش به سمت آنها بطری پرتاب شده را ندیدم...
 

یدالله سلیمانی ناظر داوری بازی پرسپولیس – تراکتور گفت:
- بعد از قرائت قرآن طبق قانون عکاسان باید پشت دروازه‌ها مستقر شوند اما زمانی که آنها خواستند به سمت دروازه تراکتورسازی بروند با پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی مواجه شدند و ما هم مجبور شدیم برخلاف قانون عکاسان را جلوی تابلوهای تبلیغاتی مستقر کنیم. این کار از نظر قانونی صحیح نیست زیرا صاحب آگهی پول داده تا تبلیغش دیده شود اما از طرفی عکاس‌ها در خطر بودند و من می‌خواستم بازی را سریع‌تر شروع کنم تا پرتاب اشیا به میدان کمتر شود که همین طور هم شد.
- با اینکه ساعت آغاز مسابقه 19:40 بود اما من از ساعت 15:30 در ورزشگاه بودم و از همان ساعات نیز می‌دیدم که تماشاگران تراکتور به سمت ماموران برگزاری مسابقه بطری پرتاب می‌شود.
-  رسول خطیبی با تمارضی که انجام داد تماشاگران را تحریک کرد و باعث سنگ‌پرانی و فحاشی تماشاگران تبریزی شد در حالی که هیچ خطای پنالتی در آن صحنه بر روی این بازیکن رخ نداده بود.
-  صحنه‌ای که فراز کمالوند سرمربی تیم میهمان می‌گفت که در هنگام گرم کردن بازیکنانش به سمت آنها بطری پرتاب شده را ندیدم.
- البته اگر چه طرفداران پرسپولیس نیز در دقایقی از مسابقه شعارهای زشتی سر دادند اما اعمال آنها در مقایسه با حرکت تماشاگران تیم میهمان قابل اعتنا نبود. آنها نباید رفتاری انجام دهند که کل آذربایجان را زیر سؤال ببرند. ممکن است در بین تماشاگران افرادی هم نفوذ کنند و قشر جوان تماشاگران را بخواهند تحریک کنند. من زمانی که آن صحنه‌ها را دیدم وحشت کردم. ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی مملو از بطری، ساندیس و سنگ شده بود.
 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: tacklesevvom.com