هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خاصی نیفتد به زودی قراردادم را با سپاهان امضا می‌کنم...
 
محمد منصوری" اظهارداشت: از 2، 3 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما با توجه به اینکه از مدتها قبل با سپاهان اصفهان صحبت کرده بودم کارم با این تیم تمام شده است.
وی ادامه داد: آنها از نیم‌فصل دنبالم بودند و من با قلعه‌نویی صحبت کردم. صحبتهای اولیه را انجام دادم و اگر اتفاق خاصی نیفتد به زودی سپاهانی می‌شوم.
هافبک فصل گذشته پرسپولیس افزود: این فصل را با مصدومیت شروع کردم و همین روی فوتبالم تأثیر بدی گذاشت اما با این تفاسیر با قهرمانی پرسپولیس خاطرات خوش فصل را تمام کردیم.
منصوری اظهارداشت: از وقتی دایی به کادر فنی پیوست عدم حضورم در بوشهر این تفکر را بوجود آورد که از قصد به بوشهر نرفتم. حتی در بازی با ابومسلم هم چنین حرف و حدیثی را برایم پیش آوردند اما دایی به من اعتماد کرد و در 2، 3 بازی اخیر به من میدان داد و تیم قهرمان شد.
وی ادامه داد: پرسپولیس تجربه خوبی برایم بود اما با این یارگیری که کردند و در پست من با 2 بازیکن به توافق رسیدند دیگر ماندن در این تیم به نفعم نیست. تا حالا هم از سوی باشگاه با من هیچ تماسی نداشتند. در پرسپولیس خاطرات خوبی داشتم، همیشه پرسپولیسی می‌مانم و آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم دارم.
منصوری خاطرنشان ساخت: مشکلی در این فصل با پرسپولیس نداشتم. کاشانی واقعا انسان محترم و خوبی است که همیشه به من و خانواده‌ام لطف داشته و برای وی و دایی آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:hurrahsport.com