كم كلفتی پرونده درگيری های لوكا بوناچيچ در كرمان بيشتر از سابقه بازی های مس تحت هدايت او می شود...
 
 در جدیدترین درگیری بوناچیچ در مس، او دو بازیكن خود را پیش از بازی برابر السد قطر از تمرینات تیم كنار گذاشت. مهدی رجب زاده و فراز فاطمی دو بازیكن مس بودند كه صبح روز یكشنبه با سرمربی مس درگیر شدند.
ظاهرا بحث رجب زاده و لوكا از یك قضیه فنی شروع شده بود و رجب زاده نسبت به سیستم مس صحبت هایی داشت اما از آنجا كه لوكا اصلا دوست ندارد كسی با نظرات او مخالفت كند و بر سر این مخالفت هم پافشاری كند، با رجب زاده ابتدا درگیری لفظی پیدا می كند و سپس به سینه رجب زاده هم می زند و از او می خواهد كه نه تنها كرمان كه حتی ایران را هم ترك كند!!
ظاهرا با پادرمیانی اطرافیان كار به جاهای باریك نمی كشد و رجب زاده و لوكا از هم دور می شوند. غیبت رجب زاده در تمرینات بعداز ظهر مس نشان می داد كه این بازیكن تاثیر گزار به احتمال زیاد حداقل در بازی برابر السد غایب خواهد بود.
این اتفاق در ابعادی كوچكتر برای فراز فاطمی هم رخ داد و زمانی كه فاطمی متوجه می شود كه برای بازی برابر السد همانند بازی رفت شانسی ندارد به نشانه اعتراض تمرینات تیم را ترك می كند تا اوضاع اردوی مس پیش از بازی حساس برابر تیم قطری حسابی نارنجی شود. البته لوكا در كرمان تقریبا سابقه درگیری با همه را دارد و از سرپرست گرفته تا بازیكن، مربی، آنالیزور، خبرنگار، هوادار و... همه طعم درگیری با سرمربی فعلی مس را چشیده اند تا مشخص شود اتفاق چندان جدیدی در تیم مس رخ نداده است.
نكته نگران كننده برای مس اینكه این تیم در شرایط عادی هم به شدت از كمبود بازیكن رنج می برد و حالا كه مهره های تاثیر گذاری به خصوص همانند رجب زاده را از دست داده است قطعا با مشكلات بیشتری هم مواجه خواهد شد. بی رمقی بوناچیچ در تمرین بعد از ظهر یكشنبه خود حكایت از آن داشت كه اوضاع تیم كرمانی چندان روبراه نیست و جو این تیم همچنان زمستانی است.
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:hurrahsport.com