کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه کسب سه امتیاز در اهواز ارزشمند است، گفت: گرچه در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم اما با شایستگی موفق به شکست فولاد در اهواز شدیم...
 
مهدی مهدوی‌کیا در مورد بازی هفته نخست استیل آذین مقابل فولاد اهواز گفت: در هوای گرم اهواز بازی خوبی بین فولاد و استیل آذین برگزار شد و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. گرچه تیم فولاد هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما فکر می‌کنم موقعیت‌های تیم ما بهتر از حریف بود و با شایستگی به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم.
وی افزود: دیدار نخست یکی از سخت‌ترین بازی‌ها است و ما این بازی را در زمین اهواز و در آن شرایط آب و هوایی برگزار کردیم. طبیعتا مشکلات زیادی داشتیم اما پیروز شدیم و سه امتیاز مهم بازی اول را در یک مسابقه خارج از خانه کسب کردیم.
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین تاکید کرد: ما با نظم تیمی و هماهنگی خوبی به میدان رفتیم در حالی که چند بازیکن‌مان در تمرینات هفته‌های اخیر حضور نداشتند اما تیم منسجمی بودیم و منطقی بازی کردیم. البته در هفته‌های آینده می‌توانیم وضعیت بهتری پیدا کنیم و با هماهنگی بیشتری در مسابقات ظاهر شویم.
مهدوی‌کیا در مورد عملکرد تیم فولاد اظهار داشت: مجید جلالی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و تیم فولاد با تفکرات این مربی بازی روان و منظمی را از خود ارائه داد. فکر می کنم تیم ما تجربه بیشتری نسبت به حریف داشت و همین امتیاز ما را به پیروزی رساند، البته موقعیت‌های استیل آذین بیشتر از تیم میزبان بود و فرصت‌های خوبی در این بازی بدست آوردیم.
وی در مورد عملکرد تومباکوویچ و دستیارانش تصریح کرد: امیدوارم با استفاده از دانش و تجربه مربیان استیل آذین در این فصل موفق شویم. ما کادر فنی خوب و هماهنگی داریم که می‌توانند در فصل جدید تیم را به موفقیت برسانند.
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در پایان در مورد تعداد اعضای کادر فنی استیل آذین گفت: انتخاب مربیان و تعداد مربیان حاضر در کادر هر تیم به سرمربی بستگی دارد. وقتی در هامبورگ بازی می‌کردم، مربی هلندی تیم با خودش هشت مربی جدید آورده بود. در فوتبال حرفه‌ای اگر وظایف به خوبی تقسیم شود، همه مربیان می‌توانند به رشد و پیشرفت تیم کمک کنند.
 
 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: hurrahsport.com