علی دایی که بعد از استعفای یک روزه دوباره به پرسپولیس بازگشت، می خواهد با شکست سایپا هم روی ناکامی های خود خط بطلان بکشد و هم این که در دوئل با محمد مایلی کهن پیروز شود....
 هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فردا برگزار می شود و بعد از انجام مسابقات، بازی ها به خاطر حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا تعطیل خواهد شد.

در یکی از مهم ترین دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران که در رده های اول و دوم قرار دارند، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

ذوب آهن هفته گذشته با یک گل دیرهنگام، مس کرمان را شکست داد و استقلال هم مغلوب فولاد خوزستان شد تا فاصله نماینده اصفهان با تیم دوم جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.

استقلال هم که در دو هفته اخیر مقابل شهرداری تبریز و فولاد تنها یک امتیاز کسب کرده، برای نزدیک تر شدن به ذوب آهن باید این تیم را شکست دهد تا فاصله اش افزایش پیدا نکند.

منصور ابراهیم زاده و پرویز مظلومی سرمربیان دو تیم که زمانی در تیم‌های ملی فعالیت می کردند، برای بازی فردا انگیزه های خاص خودشان را دارند.

در دیگر مسابقه که اهمیت زیادی دارد، تیم های پرسپولیس تهران و سایپا البرز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت. 

پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود مقابل تیم های مس کرمان، سپاهان اصفهان، پیکان قزوین، تراکتورسازی تبریز و صبای قم شکست خورده تا عجیب ترین نتایج برای سرخپوشان پایتخت رقم بخورد. 

علی دایی که بعد از استعفای یک روزه دوباره به پرسپولیس بازگشت، می خواهد با شکست تیم سایپا هم روی ناکامی های خود خط بطلان بکشد و هم این که در دوئل میان خودش و محمد مایلی کهن پیروز شود.

در بازی رفت پرسپولیس با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داده بود و این تیم پرهوادار برای فرار از بحران به سه امتیاز می اندیشد.

تیم های سپاهان و فولاد خوزستان نیز در یک بازی جذاب به مصاف هم خواهند رفت. سپاهان در دو بازی اخیر خود مقابل تیم های راه آهن شهرری و ملوان انزلی به تساوی رسید تا شاگردان امیر قلعه نویی کمی از صدر جدول فاصله بگیرند، هرچند که نماینده دیار زاینده رود، دو بازی معوقه با تیم های نفت تهران و صبای قم خواهد داشت.

فولاد خوزستان هم که هفته قبل استقلال را با 4 گل شکست داده بود، نمی خواهد دست خالی اصفهان را ترک کند.

جدال اندیشه های قلعه نویی و جلالی جالب توجه خواهد بود.

تیم های تبریزی تراکتورسازی و شهرداری، شهرآورد تبریز را برگزار خواهند کرد. این دو تیم یک بار هم در جام حذفی با هم دیدار کرده بودند و مسابقه آنها می تواند یکی از دیدارهای جالب هفته بیستم باشد.

در سایر دیدارها، نفت تهران-استیل آذین، صنعت نفت آبادان-راه آهن شهرری، صبای قم-شاهین بوشهر،مس کرمان-ملوان انزلی و پیکان قزوین-پاس همدان به مصاف هم خواهند رفت.
  
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  bornanews.com