تيم فوتبال بايرن مونيخ در ديدار چهارشنبه شب خود با پيروزی شش بر سه بر تيم نه نفره اشتوتگارت به مرحله يك چهارم نهايی جام حذفی آلمان راه يافت.....
 
این دومین پیروزی پیاپی بایرن بر اشتوتگارت پس از غلبه بر این تیم با نتیجه پنج بر سه بود.
میروسلاو كه از كمند مصدومیت رهایی یافته است در نخشتین بازی خود پس از سه ماه از روی نیمكت ذخیره ها وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند.
در خانه اشتوتگارت ، بایرن ظرف هشت دقیقه اول با دو گل '‌آندره یاس اوتل ' و ' ماریو گومز ' دو بر صفر پیش افتاد اما گومز به دلیل آسیب دیدگی بعدا مجبور شد زمین را ترك كرد و جای خود را به كلوزه سپرد.
' پاول پوگر بنیاك ' مهاجم اشتوتگارت با دو گل خود نتیجه بازی را تا پایان نیمه اول مساوی كرد ولی پس از وقت استراحت كلوزه بایرن را جلو انداخت .
' خالد بولهروز ' مدافع اشتوتگارت در دقیقه 67 با دریافت دومین كارت زرد اخراج شد . اشتوتگارتی ها به رغم ده نفر شده بازی زیبایی ارائه دادند و موفق شدند یك پنالتی بگیرند ولی هانس یورگ بوت دروازه بان بایرن مانع از به ثمر رسیدن گل شد.
' ماتیو دلپیر ' كاپیتان اشتوتگارت با یك ضربه سر به توپی كه از روی نقطه كرنر ارسال شده بود نتیجه را دو باره مساوی كرد ولی وی نیز بعدا با دریافت دومین كارت زرد از زمین اخراج شد.
توماس مولر ، كلوزه و فرانك ریبری از برتری نفرات بایرن به بهترین نحو استفاده كرده و با زدن گلهای دیگر پیروزی تیم خود را تكمیل كردند.
اما در دیگر دیدارهای جام حذفی آلمان ، سه تیم دسته دومی در مقابل حریفان سطح بالای خود از بوندسلیگای یك پیروز شده و به مرحله یك چهارم نهایی صعود كردند. انرژی كوتبوس سه بر یك بر ولفسبورگ غلبه كرد. ' آلمانیا آخن ' با ضربات پنالتی تیم ده نفره اینتراخت فرانكفورت را پس از تساوی یك بر یك در وقت اضافی از سر راه خود برداشت . دویسبورگ نیز با پیروزی دو بر یك كلن را حذف كرد.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  irna.ir