نقدی زاده یکی از اعضای کانون هواداران استقلال پس از درگیری لفظی با مدیر استقلال دست به افشاگری علیه مدیر تیمش زد.....
 
نقدی زاده یکی از اعضای کانون هواداران استقلال که تشکیلاتی غیر دولتی را به همین نام ثبت کرده و در این فصل در بازی های مختلف استقلال در ورزشگاه آزادی برنامه های مربوط به تشویق تیم از سوی تماشاگران را ترتیب می دهد ، عصر امروز با علی فتح الله زاده سرپرست  باشگاه استقلال درگیری لفظی پیدا کرد و پس از این اختلاف ، ادعا کرد فتح الله زاده با او دعوا کرده چون ، لیدرها در بازی ها تشویقش نمی کنند. او در گفت و گو با خبرآنلاین به قول خود برای اولین بار دست به افشاگری علیه فتح الله زاده زد و گفت:« این آقا که مدیرعامل نیست {.. }است! او توهم زده و مثل این شخصیت پیر مرد قهوه تلخ مدام می گوید کیه؟  اگر می نویسید بگویم این حرف ها را هی می گوید کیه! »

و البته این تازه آغاز ماجرای افشاگری ، افشاگری است که تا دیروز یکی از یاران نزدیک سرپرست استقلال محسوب می شد؛« آقا می گویند چرا در تمرین وقتی لیدرها کادرفنی را تشویق می کنند ، اسم من را فریاد نمی زنند . می گوید از وقتی شما ها در کانون فعالیت را شروع کردید ، دیگر نمی گذارید تماشاگران من را تشویق کنند. در حالی که امسال سکوهای های مربوط به تماشاگران استقلال کمترین حاشیه را داشته اند. نه اثری از درگیری بوده ، نه فحاشی. اگر استقلال به ذوب آهن ببازد افشاگری می کنم. می گو.یم چرا تیم می بازد. در بازی داربی هم اینکه ورزشگاه نصف شد با زحمت های سردار سعادتی بود اما ایشان همه زحمات کانون را به اسم خودش مصادره کرد و چیزی نگفتیم حالا هم او همه فکر و ذکرش را گذاشته برای کمپ . وقتش به آنجاست و مدام با مربیان مختلف در حال رایزنی است و این آرامش سرمربی تیم را به هم ریخته ، فتح الله زاده مثل یک راننده تاکسی است که هم مسافر جردن زده ، هم شوش و هم قزوین که هیچ کدام را هم به مقصد نمی رساند. البته تیمی که هیات مدیره نداشته باشد سرنوشتش هم بهتر از این نمی شود. او فقط به فکر خودش است و می گوید ما به جای همه کارهای دیگر باید فقط نامش را تشویق کنیم.»

نقدی زاده در واکنش به اینکه واعظ هم سال قبل این کانون را مشکل اصلی تیمش می دانست گفت:« واعظ این طوری نبود که هر بار برویم به اتاقش با صدای بلند به مدیران قبلی فحش بدهد. او از لیدرها ایراد می گرفت و حرفش را هم رک می زد. نمی گفت که لیدرها باید حتما من را تشویق کنند.»

تلاش خبرآنلاین برای گفت و گو با علی فتح الله زاده در زمان انتشار این خبر  به نتیجه نرسیده بود و در صورت تمایل ، این سایت آمادگی دارد تا توضیحات سرپرست استقلال را درباره این ادعای طرح شده منتشر کند.

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  khabaronline.ir