سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران تأكيد كرد كه علی دايی تا پايان راه پرسپوليس در اين فصل در باشگاه خواهد ماند.....
 
حبیب كاشانی كه در جمع بازیكنان این تیم در اردوی پیش از بازی با سایپا سخن می‌گفت، افزود: ما می‌خواهیم این قطار را حركت بدهیم و هدایت این قطار نیز بر عهده علی دایی است. بنابر این بازیكنان باید ببینند می‌توانند در این مجموعه باشند یا نه.
وی ادامه داد: هفته سختی بر ما گذشت و این فرصت فراهم شد تا ببینیم آیا در سختی‌ها هم كنار یكدیگر هستیم، هر چند این فرصت نیز فراهم شد تا هجمه‌های زیادی علیه پرسپولیس شكل بگیرد.
كاشانی اضافه كرد: ما باورمان به توانایی بازیكنان پرسپولیس چیز دیگری است. فوتبال برد و باخت دارد و ما بار اولی نیست كه باختیم اما تا زمانی كه توانایی‌های خودمان را نشان نمی‌دهیم و به گونه‌ای كه در شأن پرسپولیس نیست می‌بازیم، ناراحت می‌شویم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینكه كادر فنی این تیم به جای بازیكن ستاره به دنبال تیم ستاره است تصریح كرد: ما در پرسپولیس به دنبال بازیكن ستاره نبوده و نیستیم بلكه می‌خواهیم تیم‌مان ستاره باشد.
وی گفت: مطمئنم اگر مسؤولیت‌هایمان را آنطور كه باید انجام دهیم، هیچ تیمی جلودارمان نخواهد بود؛ بازیكنانی كه در پرسپولیس توپ می‌زنند باید ترس از نبردن در وجودشان باشد، نه ترس از باخت؛ این ترس از باختن است كه ما را زمین می‌زند.
حبیب كاشانی با طرح این سوال كه باید ببینیم این همه نوسان از چه چیزی ناشی می‌شود، گفت: علی دایی برای ادامه این مسیر به 11 مرد مبارز نیاز دارد و حالا زمانی است كه باید از شعار بگذریم و به شعور برسیم. علی دایی به خاطر ما دوباره وارد معركه شده است و باید همت كنیم تا با آبروی او بازی نشود.
وی ادامه داد: من همیشه از كادر فنی خود با تمام وجود حمایت كرده‌ام. روزی در زمان افشین قطبی به بازیكنان گفتم؛ 7 بازی به پایان لیگ مانده، اگر در هر بازی 12 گل بخوریم مجموعاً می‌شود 84 گل اما قطعاً قطبی سرمربی ما خواهد ماند و كسی نمی‌تواند در ذهن خود فكر دیگری داشته باشد.
كاشانی خاطرنشان كرد: حالا هم می‌گویم ما تا پایان این راه با علی دایی خواهیم رفت و به كسانی نیاز داریم كه همه وجودشان را خرج این تیم كنند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینكه سیاست وی در این تیم، سیاست حذفی نیست، افزود: كسانی كه امشب در جمع ما نیستند، نیز با ما خواهند بود اما مسأله این است كه كادر فنی می‌خواهد فقط و فقط بهترین‌ها را انتخاب كند و دیگر جای هیچ تعارفی وجود ندارد.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  irna.ir