هواداران استقلال پس از باخت به ذوب‌آهن عليه داور شعار دادند....
 
پس از اعلام خطای پنالتی به نفع ذوب آهن، هواداران استقلال به شدت علیه محسن تركی داور مسابقه شعار دادند. آنها با سر دادن شعار " تبانی تبانی فوتبال اصفهانی " این اعتراض را نشان دادند.
آنها در ادامه نیز شعار " با این داوری جام را به اصفهان بدهید " به این اعتراض ها ادامه دادند. شعار علیه عنایت هم از دیگر اعتراض های هواداران استقلال بود.

*مربیان استقلال قبل از آغاز بازی به سمت نیمكت ذوب‌آهن رفتند و به آنها خوشامد گفتند. وحید طالب لو نیز از بین بازیكنان استقلال به سمت منصور ابراهیم زاده رفت.

* 300 هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. آنها پرچم بزرگی را با خود حمل كرده بودند كه روی آن نوشته شده بود " شهاب قلب جویبار. "

* در پی اعتراض خلعتبری به كارت دادن داور به كاپیتان ذوب‌آهن هواداران استقلال علیه مهاجم ذوب شعار دادند.

* در بدو ورود خبرنگاران به ورزشگاه آزادی آنها را مورد بازرسی بدنی قرار دادند كه با اعتراض نماینده رسانه های گروهی روبرو شد اما ماموران ویژه این كار در جواب می گفتند خبرنگاران هم می توانند بمب داشته باشند.

* وقتی نتیجه بازی دیدار پرسپولیس و سایپا كه با برد سرخپوشان همراه بود در ورزشگاه آزادی اعلام شد، هواداران استقلال تیم رقیب را هو كردند.

* با وجود باخت استقلال در این بازی هواداران این تیم مظلومی را تشویق كردند.

* پس از به صدا درآمدن سوت نیمه اول آرش برهانی كه از داور كارت زرد دریافت كرده بود قصد داشت به سمت محسن تركی برود تا به وی اعتراض كند، اما وحید طالب لو مانع از اعتراض برهانی شد و نگذاشت او به سمت داور برود.

*علی فتح الله زاده ، امین نوروزی ، علی امیری، علی نظری جویباری و رضا رجبی در جایگاه ویژه این بازی را تماشا كردند.

* شهاب گردان در بین نیمه پیراهن خود را عوض كرد و با پیراهن مشكی رنگ وارد زمین شد. رنگ پیراهن او در نیمه اول شبیه پیراهن طالب لو بود.

* قاسم حدادی فر وقتی قصد خروج از زمین به دلیل تعویض را داشت، منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن دست خود را برای خسته نباشید به سمت این بازیكن دراز كرد ولی حدادی فر دست او را پس زد و حتی روی نیمكت هم ننشست و به سمت رختكن رفت.

* با پایان بازی هواداران استقلال ابتدا محمد محمدی را تشویق كردند ولی وحید طالب لو كه گلر استقلال در این بازی بود برای آنها دست زد و همین باعث شد شمار دیگری از هواداران این تیم طالب لو را تشویق كنند.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com