سرمربی استقلال پس از شكست برابر ذوب‌آهن گفت: نياز به بازسازی داريم....
 
پرویز مظلومی پس از شسكت 2 بر یك مقابل ذوب‌آهن عنوان كرد: بازی بسیار زیبایی بود. توقع از دو تیم بالای جدول همین بود كه فوتبال شناوری را بازی كنند. استقلال خوب بازی كرد و ذوب‌آهن هم با برنامه بود.
وی افزود:‌ با توجه به داشته‌هایمان به زمین رفتیم و از بازی راضی‌ام. فوتبال امروز بی‌رحمی خود را به ما نشان داد. قبل از اینكه گل دوم را دریافت كنیم موقعیت گل داشتیم اما همان توپ در برگشت به گل دوم ذوب‌آهن تبدیل شد. بعد از دریافت گل نیز حمله كردیم اما فرصت‌هایمان گل نشد.
مظلومی با بیان اینكه قبل از اعلام پنالتی معتقد است بازیكن ذوب‌آهن در آفساید بوده است گفت: فكر می‌كنم آنها در آفساید بودند. البته این موضوع را به كارشناسان داوری واگذار می‌كنم. برخلاف جریان بازی گل دریافت كردیم و بی‌دقتی باعث شد گل نزنیم. شایسته پیروزی بودیم. حداقل می‌توانستیم یك امتیاز را بگیریم. درست است كه مسابقه را باختیم اما به شاگردانم خسته‌نباشید می‌گویم و چیزی از ارزش‌های آنها كم نشده است.
سرمربی استقلال درباره قضاوت محسن تركی عنوان كرد:‌ نمی‌خواهیم درباره داوری حرف بزنیم چون كلیشه‌ای می‌شود. آقای تركی از داوران خوب فوتبال ما هستند اما هنوز هم می‌‌گویم قبل از پنالتی صحنه مشكوك به آفساید بود.

مظلومی اظهار داشت: نمی‌توانستم مجیدی را زودتر به میدان بفرستم. در واقع در استفاده از او ریسك كردم. نبود مهره‌هایی مثل جباری، صادقی، مبعلی در روند تیم تأثیرگذار بوده است. هادی شكوری را پس از 8 ماه به میدان فرستادم. جا دارد از كادر پزشكی تشكر كنم. آنها سال پركاری را پشت سر گذاشتند. من حتی فرهاد مجیدی را با ریسك به زمین فرستادم اما گروه پزشكی او را به این بازی رساند.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا بهتر نبود لیست تیم ملی بعد از بازی‌های این هفته اعلام می‌شد، گفت: اگر امشب این لیست اعلام می‌شد بهتر بود. یكسری از بازیكنانی كه در این فهرست نبودند انگیزه‌ای برای بازی نداشتند. با وجودی كه من مربی استقلال هستم معتقدم كه بازیكنان بیشتری از این تیم می‌توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود. امیدوارم كه تیم ملی موفق باشد.
مظلومی درباره برنامه‌های استقلال در تعطیلات نیم فصل گفت:‌ یك هفته به تیم استراحت دادیم. اینجا برعكس تمام دنیاست. واقعاً سه بازی كه جایگزین تعطیلات نیم‌فصل كردند فشار مضاعفی روی تیم ما گذاشت و نتیجه خوبی هم نگرفتیم. استقلال نیاز به بازسازی دارد. 10 روز اردوی خارج از كشور را در نظر گرفتیم و دو بازی تداركاتی هم مدنظر داریم. از 10 الی 15 دی نیز در تهران روزی دو نوبت تمرین می‌كنیم.

مظلومی درباره گروه‌بندی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: همه تیم‌ها سخت هستند و نباید از قبل فكر كنیم كه صعود كرده‌ایم.
وی در مورد قرارداد قطبی با تیم ژاپنی قبل از جام ملت‌های آسیا خاطرنشان كرد: اینكه یك مربی قبل از جام ملت‌ها به تیم دیگری برود یا استعفا كند باعث می‌شود انگیزه‌ها پایین بیاید اما بازیكنان ما غیرت دارند و كار خودشان را انجام می‌دهند. تیم ملی اگر خوب رهبری شود مطمئن باشید می‌تواند در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد.
  
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com