معاون سازمان خصوصی سازی گفت: هرچند قرار بود واگذاری سهام باشگاه های پرسپوليس و استقلال در سال جاری انجام شود اما با توجه به روند کنونی واگذاری سهام آنها بعيد به نظر می‌آيد....
  
 

   ''مهدی عقدایی'' روز شنبه ‌بابیان آنکه‌ براساس برنامه‌ها سهام این باشگاه‌ها از طریق فرا‌بورس واگذار می‌شود، افزود: حساب این باشگاه‌ها توسط حسابرس و بازرس رد شده است.
وی ادامه داد: همچنین یکسری از قراردادهای بازیکنان نیز هم اکنون در دفاتر به ثبت نرسیده که باید این مشکل رفع شود ضمن آنکه بدهی و مطالبات این دو باشگاه هم هنوز مشخص نیست.
معاون سازمان خصوصی‌سازی با بیان آنکه باید اصلاحاتی در گزارش حسابرسی سال آینده این دو باشگاه انجام شود؛ ‌اظهار داشت: ‌در صورت انجام این اصلاحات سهام آنها آماده واگذاری می‌شود.
گفتنی است طبق قانون بودجه سهام این دو باشگاه باید در سال جاری واگذار می‌شد.

** امکان واگذاری سهام بالاست در هفته جاری
وی با بیان آنکه امکان عرضه سهام شرکت بالاست در هفته جاری از طریق فرابورس وجود دارد، ‌گفت: اقداماتی نیز برای کشف قیمت سهام شرکت‌های هلدینگ پتروشیمی و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در دست انجام است.
به گفته عقدایی، واگذاری سهام هلدینگ پتروشیمی و هما تا پایان سال جاری از برنامه های سازمان خصوصی سازی است.
معاون سازمان خصوصی سازی تصریح کرد از آنجا که هواپیمایی هما شرکتی زیان ده است واگذاری آن از طریق بورس و اوراق بهادار انجام نخواهد شد و به همین علت قرار است واگذاری آن توسط فرابورس صورت گیرد.
وی ادامه داد: مسوولان این شرکت اطمینان لازم را برای انجام امور مربوط به پذیرش آن تا پایان سال جاری در بازار سرمایه ارایه کرده‌اند.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:football3.ir