تماس سرمربی تيم فوتبال جوانان بانوان با دو بازيكن ليگ برتری فوتسال، تيم صنعت نفت آبادان را به دردسر انداخت....
   
  در حالی كه جمعه اولین روز برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان بود در همین بدو شروع رقابت ها اتفاقات حاشیه ای هفته اول را تحت تاثیر قرار داد. یكی از این حاشیه ها به دیدار نفت آبادان و حجاب قزوین برمی گردد.
مرضیه رضازاده سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: قبل از اینكه وارد تهران شویم تا خودمان را به قزوین برسانیم و مقابل حجاب قزوین به میدان برویم مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم فوتبال جوانان در تماس با سمیه جاورسی و زینب معظمی دو بازیكن مان از آنها می خواهد به دلیل تشكیل دادن تیم و كمك به وی مقابل حجاب قزوین به میدان نروند. این دو بازیكن نیز در حالی كه با تیم نفت قرارداد داشتند از حضور در اولین بازی تیم خود امتناع كردند.
رضازاده ادامه داد: متاسفانه این دو بازیكن تهرانی بدون اینكه به من اطلاع دهند اردو را ترك كردند. از خانم امیرشقاقی كه خودش مربی تیم ملی بوده تعجب می كنم چطور توانسته در روز بازی با دو شاگرد خود تماس بگیرد و به آنها بگوید بازی نكنند.
وی افزود: این دو بازیكن نزد من آمدند و گفتند كه نمی توانیم روی مربی سابق خود را زمین بزنیم و نمی خواهیم برای تیم نفت به میدان برویم. نمی دانم آنها چه فكری كردند كه این صحبت را كردند. بازیكنی كه قرارداد دارد باید از باشگاه خود رضایتنامه بگیرد و سرخود نمی تواند تصمیم بگیرد.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح كرد: نمی دانم مربی تیم ملی چطور این تخلف را انجام داده است؟ امیرشقاقی به من زنگ زد تا اجازه این دو بازیكن را بگیرد اما به او گفتم با تماسی كه با آنها گرفته به تیم نفت ضرر رسانده و در صورت باخت مسئول این شكست خواهد بود و تلفن را روی او قطع كردم. ما نامه ای به كمیته انضباطی خواهیم فرستاد تا فدراسیون در این باره تصمیم گیری كند.
رضازاده در پایان به فارس گفت: مقابل حجاب قزوین بازی دست ما بود اما نیمه دوم چون بازیكنی برای تعویض نداشتیم بچه ها به لحاظ نفسی كم آوردند. نمی دانم اسم كار این دو بازیكن را چه بگذارم. خیانت، بی معرفتی یا غیر حرفه ای بودن. آنها به من گفتند قضیه را به كسی نگویم و بین خودمان بماند. من هم گفتم من نگویم بالاخره همه متوجه می شوند، ضمن این كه مسئول هستم و باید به مربیان جواب بدهم.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:farsnews.com