هرچند حبيب كاشانی به صراحت در برنامه نود اعلام كرد كه هيچ علاقه‌ای به كافی‌شاپ ندارد و برای مذاكره با هيچ بازيكنی به اينجور جاها نمی‌رود، ولی عكسی كه از سرپرست باشگاه پرسپوليس و وحيد هاشميان در يك كافی‌شاپ منتشر شد، گويای همه چيز بود....
 
 
عكسی كه احتمالا توسط یك تلفن‌همراه از حبیب كاشانی و وحید هاشمیان در یكی از كافی‌شاپ‌های تهران گرفته شده بود، نشان از مذاكره سرپرست باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابق هانوفر می‌داد.

به گزارش آتی نیوز به نقل از گل ، این درست كه خبر مذاكره باشگاه پرسپولیس با هاشمیان هرگز رسانه‌ای نشد، ولی پیرو صحبت‌هایی كه مدت‌ها قبل بین این دو رد و بدل شده بود، كاشانی و هاشمیان با یكدیگر دیدار كردند تا این‌بار مذاكرات بدون دخالت واسطه باشگاه و مدیر‌برنامه‌های هاشمیان انجام شود.

هر چند مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان علاقه‌ای به صحبت كردن در مورد ماجرای جذب هاشمیان ندارند و در همان صحبت‌های اولیه همه‌چیز را انكار می‌كنند، ولی از یك منبع موثق در باشگاه پرسپولیس در این مورد شنیدیم كه در مورد روابط دایی و هاشمیان صحبت‌های زیادی می‌شود، ولی سرمربی پرسپولیس هنوز هیچ اظهار نظری در این مورد نكرده. البته این‌بار بحث فرق می‌كند. حبیب كاشانی این‌بار خودش وارد عمل شده و قصد دارد تا با توجه به وضعیت پرسپولیس، فكری به حال این تیم بكند.

این منبع موثق در ادامه صحبت‌هایش دلایلی را نیز عنوان می‌كند: همان‌طور كه كاشانی در مورد جذب دستیار خارجی هم با قدرت عمل كرد و میاچ را آورد، در مورد این موضوع هم همین راه را می‌رود. كاشانی برای تقویت پرسپولیس آستین‌ها را بالا زده و قصد دارد تا پس از میاچ، یك مهاجم شش‌دانگ را به لیست پرسپولیس اضافه كند.

آخرین شنیده‌های ما در مورد ماجرای مذاكره حبیب كاشانی و وحید هاشمیان حكایت از آن دارد كه سرپرست باشگاه پرسپولیس دیشب با هاشمیان به توافق رسیده و به احتمال 90 درصد هاشمیان پس از امضای قرارداد رسمی با پیراهن این تیم به میدان خواهد آمد. گفته می‌شود هاشمیان با باشگاه پرسپولیس از لحاظ مسایل مالی نیز به توافق رسیده و حتی حبیب كاشانی در مورد ارتباطات او با دایی نیز با هلی‌كوپتر صحبت‌هایی را كرده و به او اعتماد خاطر داده است.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  atynews.com