مدیر عاملی استقلال و کلا ورزش را سه طلاقه کردم . ورزش ارزانی کسانی که از ان به عنوان ابزاری برای رسیدن به نان و نوایی استفاده می کنند....
 
 وقتی واعظ اشتیانی مدیر عامل منضبط وخاص ابی پوشان پایتخت بر سر مسائل مالی با علی سعید لو ریاست سازمان ورزش ایران به چالش کشیده شدند عطای کار را به اتفاق هیئت مدیره باشگاه استقلال به لقایش بخشیدند ورفتند . تا به صورت سنتی مجددا علی فتح الله زاده سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده گیرد و انتظارات هواداران میلیونی تیم استقلال را جامه عمل بپوشاند
فتح الله زاده وقتی به طور نسبی وضعیت تیم استقلال را کمی تا اندازه ای بهبود بخشید وارد جدال کلامی با واعظ اشتیانی مدیر عامل مستعفی سابق باشگاه شد
بحثهاو نطقهای منفی دو مدیر عامل هم تا کنون فروکش نکرده و هر کدام به نوعی در مطبوعات - سایتها- و خبرگزاریها برجک اقتدار و قدرت یکدیگر را مورد حمله و هجمه قرار میدهند .
هنگامیکه عادل فردوسی پور در برنامه پر مخاطبش طی تماس تلفنی با طرح سوالی از علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه چرا تیمتان در سه بازی فقط یک امتیاز را کسب نموده است ؟ دکتر فتح الله زاده در پاسخ گفت : ما در بیست بازی سه باخت داشتیم و این بر میگردد به ابتدای فصل که کار تیم را دیر شروع کردیم وبدنسازی درسی را بچه ها انجام نداند در طول بیست هفته 24 مرتبه بازیکنانمان با مصدومیتهای جدی روبه رو شدند . از همه مهمتر " اینکه جو استقلال را بعضی از دوستان برهم میزنند "
سایت گل بخاطر اظهارات در همین باره  با امیر رضا واعظ اشتیانی گفتگویی را انجام ترتیب داد که خواندن ان خالی از لطف نیست 


اگر جاه طلب بودم می ماندم
واعظ مدیر عامل استقلال گفت : من اصلا و ابدا به اظهارات بی پایه و اساس این اقایان توجهی نمی کنم کسی را نیز با توهمات و با بی تربیتی محکوم نمیکنم . من نه عقده گشایی ریاست ونه جاه طلبی عنوانها را داشتم ...وظیفه ای در استقلال به ما محول شد  و ما نیز به نحو احسن  و در حد توانایی انرا به سر منزل مقصد رساندیم.
واعظ می گوید : ما در تمامی موضوعات و مسائل با کارشناسی در پی حل مسائل  بودیم و غیر از مسائل کارشناسانه نمیتوانستم چیزی را تحمل کنم و اگر چنین بود دائما می بایستی سرم را بخاطر تایید بقیه  پایین میگرفتم .


مسولان بر توانایی هایم اعتقاد دارند
مدیر عامل سابق استقلال در ادامه به سایت گل  گفت : بدون اغراق باید عرض کنم در ابتدای دولت دهم و ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد دو پست مهم یکی وزارت صنایع و معادن و همینطور سازمان تربیت بدنی را به بنده پیشنهاد دادند که خودم نپذیرفتم پس اقایان مدعی ریاست بدانند که مدیران و مسئولان محترم رده بالای مملکت بر توانییها واعتقادات ما صحه گذاشتند .من مثل این مدیران برای ریاست وصدارت به هر ریسمانی چنگ نمی زنم .


ورزش ارزانی کسانی که برای نان واب خودشان می دوند
واعظ اشتیانی در بخشی از گفته هایش اظهار داشت : مدیر عاملی استقلال و کلا ورزش را سه طلاقه کردم . ورزش ارزانی کسانی که از ان به عنوان ابزاری برای رسیدن به نان و نوایی استفاده  می کنند.

بدهکاری 5 میلیاردی را پرداخت کردم
مدبرعامل سابق استقلال به سایت گل گفت : وقتی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفتم کوهی از مشکلات پیش رویمان قرا داشت که مهمترین ان پرداخت بدهی 5 میلیارد تومانی اقایان بود که به شکل هدیه پاتختی انرا برای ما به ارمغان اورده بودند !انوقت با اشتباهات غلط به مردم میخواهند وجهه ما را خراب کنند . اصلا فکر میکنندتمامی پولها را ما برای خودمان خرج کرده ایم و بازیکنان مفت ومجانی برای تیم بازی می کردند.

واعظ در پایان به گل  می گوید : برای موفقیت بازیکنان و تیم استقلال دعا میکنم و توجهی به سخنان فتح الله زاده هم ندارم واصلا وی را به رسمیت نمی شناسم.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com