به تيمی كه داريم خيلی اميدوارم. جو تيم ملی هم كه عالی است. با اين شرايط به موفقيت تيم ملی فوق العاده خوشبينم و معتقدم می توانيم در قطر عنوان قهرمانی را بدست بياوريم....
 

 شهاب گردان كه پس از مدتی دوری از تیم ملی برای حضور در مرحله آخر اردوی این تیم به جمع شاگردان قطبی اضافه شد با نظر سرمربی در لیست 23 نفره ملی پوش ها قرار گرفت تا نشان دهد برای حضور در تیم ملی انگیزه بالایی دارد.
 گردان در مورد جو حاكم بر تیم ملی در قطر می گوید:« جو تیم واقعا ایده ال و صمیمی است. به عنوان بازیكنی كه پس از آن حرف و حدیث های گذشته دوباره به تیم ملی برگشتم انتظار چنین رفتاری را از قطبی نداشتم. رفتار جنتلمن گونه قطبی مرا تحت تاثیر قرار داد. نه اینكه حالا و پس از حضور در لیست 23 نفره این صحبتها را انجام دهم. اگر خط هم می خوردم در مورد قطبی این صحبتها را انجام می دادم.»
 این روزها بحث سید مهدی رحمتی درون دروازه تیم ملی از میرزاپور و گردان جدااست. رحمتی گلر اول ایران است اما گفته می شود میرزاپور ذخیره اول او خواهد بود و گردان دروازه بان سوم. گردان در این باره می گوید:«برای من مهم موفقیت تیم ملی است. فرقی ندارد گلر اول تیم ملی باشم و یا گلر سوم. برای من نتیجه گیری تیم ملی در قطر در اولویت قرار دارد. حاضرم تداركاتچی تیم ملی باشم اما در دوحه نتیجه بگیریم. »
 گردان در پایان از امیدواری اش برای موفقیت تیم ملی صحبت می كند و می گوید:« به تیمی كه داریم خیلی امیدوارم. جو تیم ملی هم كه عالی است. با این شرایط به موفقیت تیم ملی فوق العاده خوشبینم و معتقدم می توانیم در قطر عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم»
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com