دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان شایعه احتمال حضورش در تیم ملی آذربایجان را رد کرد....


قاسم رضایی تنها کشتی گیر ایرانی است که با قهرمانی در مسابقات آذربایجان شرایط عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی این کشور را دارد؛ چرا که دو سال است برای ایران کشتی نگرفته و طبق قوانین فیلا می تواند با گرفتن رضایت نامه از ایران به عضویت تیم یاد شده در آید.
رضایی در خصوص دلیل حضورش در مسابقات آذربایجان به خبرنگار سرویس ورزشی برنا گفت:اگر در مسابقات آذربایجان شرکت کردم، به خاطر این بود که می خواستم خودم را در تورنمنتی بین المللی محک بزنم.بی جهت بحث را به مسائلی چون عضویت در تیم ملی آذربایجان ربط دادند.

وی در ادامه افزود:خیلی وقت بود که در تورنمنت بین المللی حضور نداشتم؛ به همین خاطر راهی آذربایجان شده و درمسابقاتی که سطحش متوسط بود قهرمان شدم.

دارنده مدال برنز سال 2007 جهان که انگار از بزگزار نشدن مسابقات انتخابی کمی دلگیر است، گفت:وقتی سرمربی تیم ملی دوست دارد تیمش را انتصاب کند و البته با این شیوه نتایج خوبی هم گرفته، مجبور شدم خودم در مسابقات خارجی شرکت کنم.

رضایی در پایان خاطرنشان ساخت:ایرانی هستم و برای کشورم کشتی خواهم گرفت.فقط امیدوارم آقای بنا ما را به اردو دعوت کند تا از جمع مدعیان فاصله نگیریم.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  bornanews.com