مربی سابق تيم ملی جوانان فرنگی گفت: تنها به عشق كشتی است كه كار می‌كنيم وگرنه با درآمد مربيگری حتی پول بنزينم هم درنمی‌آيد....


بهرام حسین‌زاده اظهار داشت: این‌ روزها در باشگاه نامجو تمرین می‌دهم. پولی نمی‌گیرم كه بخواهم بگویم درآمدم چقدر است. با این درآمدی كه از كار مربیگری دارم حتی پول بنزینم هم درنمی‌آید. فقط به عشق كشتی فرنگی است كه این كار را انجام می‌دهم و اینكه چراغ كشتی در باشگاه‌ها خاموش نشود.
وی تاكید كرد: مربیان در باشگاه‌ها كه درآمدی ندارند. باز اگر در كادر فنی تیم ملی باشی، در روزهایی كه اردو تشكیل می‌شود، مبلغی دریافت می‌كنی. از زمانی كه یزدانی‌خرم آمده، این رقم در تیم‌های ملی افزایش داشته اما در باشگاه‌ها همچنان خیلی از مربیان رایگان یا در حد رایگان كار می‌كنند. در همان تیم ملی هم نهایتا سالی دو ماه اردو برگزار می‌شود پس پول اردوها اصلا چشمگیر نیست.
سرپرست سابق تیم ملی نوجوانان تصریح كرد: حرف‌های ناصر نوربخش را كاملا تایید می‌كنم. من هم با مدرك فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی و مدرك درجه یك بین‌المللی مربیگری چنین شرایطی را دارم. این همه وقت می‌گذاریم اما تنها انگیزه‌مان می‌تواند كشتی باشد نه مادیات چون اگر همین وقت را در اداره سپری كنیم، پول اضافه‌كارمان را می‌گیریم و این‌قدر هم سختی تمرین‌دادن و آموزش نخواهیم داشت. بعد از 12 سال خدمت صادقانه به كشتی تهران، یك سال در سالن توفیق كار كردم و هنوز هم پول كارم را نگرفته‌ام.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com