قرار بود تمرينات شاهين از ساعت 15 امروزسه‌شنبه آغاز شود ولی شاهينی‌ها به دليل مشكلات مالی تصميم گرفتند تمرين نكنند...
 
 
 شاهین بوشهر اولین تیمی بود كه در لیگ برتر امسال از لحاظ مالی به شدت تحت فشار قرار گرفت و بازیكنان این تیم بارها نسبت به این شرایط اعتراض كردند. آنها با توجه به خواسته‌های كادرفنی مقابل این مشكلات مالی از خودشان صبر و تحمل نشان دادند ولی مسئولان باشگاه شاهین همچنان به تعهدات مالی خود عمل نكردند و همین موضوع باعث شد تا بازیكنان این تیم تمرینات را تحریم كنند.

به گزارش سایت گل، قرار بود تمرینات شاهین از ساعت 15 امروز(سه‌شنبه) آغاز شود ولی شاهینی‌ها به دلیل مشكلات مالی تصمیم گرفتند تمرین نكنند و این موضوع را به اطلاع سرمربی تیم هم رساندند. حمید استیلی هم قرار بود به بوشهر برود ولی وقتی با این وضعیت مواجه شد تصمیم گرفت فعلا در تهران بماند.

استیلی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل در خصوص این موضوع می‌گوید:« مشكلات مالی تیم ما متأسفانه همچنان ادامه دارد و چك‌هایی كه در اختیار بازیكنان قرار گرفته شده هنوز نقد نشده است. همین موضوع باعث شد تا بچه‌ها فعلا تصمیمی برای حضور در ادامه تمرینات نداشته باشند.»

استیلی در پاسخ به این سوال كه آیا شما الان در بوشهر هستید می‌گوید:« قرار بود از امروز استارت بزنیم ولی متوجه شدم كه بازیكنان نمی‌خواهند سر تمرین حاضر شوند. آنها این موضوع را به من گفتند و من هم تصمیم گرفتم به بوشهر نروم. فعلا باید صبر كرد و دید كه تا فردا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.»

سرمربی شاهین در پاسخ به این سوال كه اگر تا فردا هم مشكل مالی بازیكنان حل نشود، چه تصمیمی خواهید گرفت می‌گوید:« واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بازیكنان شاهین تا به امروز فقط به خاطر من، آقای مهاجرانی و طرفداران شاهین صبر كردند ولی صبر و تحمل آنها هم حدی دارد. متأسفانه حق و حقوق آنها پرداخت نشده و كاری هم از دست من ساخته نیست. حتی پول من هم داده نشده ولی زیاد به این موضوع فكر نمی‌كنم و حق و حقوق بازیكنان از همه چیز مهمتر است.»

استیلی در پایان حرف‌هایش می‌گوید:« شاهین بوشهر فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد و خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی داشت. ما فقط به دلیل مشكلات مالی ضربه می‌خوریم و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر این مشكلات را برطرف كنند. آقای صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر هم تلاش زیادی می‌كند و اگر او نبود این تیم نابود می‌شد.»

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com