رونالدينيو دارنده دو عنوان بهترين بازيکن سال جهان، با امضای قراردادی از تيم آث ميلان ايتاليا به باشگاه گرميو برزيل پيوست....
 
روبرتو دی آسیس برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو با باشگاه گرمیو به توافق رسیده و مراحل امضای این قرارداد را انجام داده است.
گرمیو باشگاهی است که رونالدینیوی 30 ساله فوتبال خود را در سال 1998 در آن شروع کرد.
بنابراین گزارش، رونالدینیو روز جمعه اردوی تدارکاتی آث میلان در ابوظبی را ترک کرد تا برای نهایی کردن قرارداد خود به برزیل برود.
او که در جریان رقابت های فصل جاری سری آ فقط هفت بار در ترکیب اصلی آث میلان قرار گرفته است ، ظاهرا قصد دارد همان راهی را برود که پیش از او ''رونالدو'' و ''آدریانو'' رفته اند.
او در سال های 2004 و 2005 به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد و توانست به قهرمانی بارسلونا در مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 کمک کند. او همچنین از اعضای تیم ملی برزیل در زمان قهرمانی در جام جهانی 2002 بود.
رونالدینیو پس از این که در سال 2008 از بارسلونا به میلان پیوست، نتوانست در این باشگاه ایتالیایی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و در جام جهانی 2006 نیز عملکرد ضعیفی در تیم ملی برزیل داشت و در نهایت به این تیم برای جام جهانی 2010 دعوت نشد.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  football3.ir