وب سایت رسمی باشگاه فلامنگو در گزارشی اعلام کرد که رونالدینیو با قراردادی که تا سال 2014 اعتبار دارد از میلان به رختکن این تیم منتقل شد....
 
سران باشگاه فلامنگو از طریق وب سایت رسمی شان از خرید رونالدینیو، بازی ساز سرشناس برزیلی با قراردادی سه سال و نیمه خبر دادند.

این انتقال با مبلغ 3 میلیون یورو صورت گرفت و دستمزدهفتگی رونالدینیو در این تیم، 130هزار یورو خواهد بود که این مبلغ از سوی کمپانی های سرمایه گذاری «ترافیک» و «المپیاکوس» پرداخت می شود.

پاتریسیا اموریم، رئیس باشگاه فلامنگو در صحبتهایی با اعلام این خبر در کنفرانس خبری گفت:« ما این افتخار را داریم تا خبر حضور رونالدینیو در رختکن تیممان برای 4 سال آینده را اعلام کنیم. فلامنگو توانست با پشت سرگذاشتن مذاکراتی سخت، این انتقال را نهایی کند.از این به بعد ما فقط از «ما» صحبت می کنیم و نه از «من».فلامنگو برای یک نفر خیلی بزرگ است.هرروز و همه جا همه در مورد رونالدینیو صحبت می کردند ولی او در نهایت به اینجا آمد. ما فقط یک بازیکن را به خدمت نگرفته ایم، بلکه این یک چالش بزرگ بود تا بتوانیم اوضاع را بهتر کنیم.»

رئیس فلامنگو ادامه داد:« خیلی ها از برادر و مدیربرنامه های رونالدینیو ایراد می گرفتند ولی ما نشانه ها را دریافت کردیم.او می گفت که این سران میلان هستند که باید تصمیم گیری بکنند ؛  پس ما به سراغ سران میلان رفتیم. نشانه هایی بود که گویای آن بود که شاید رونالدینیو با تیمهای دیگر به توافق نرسد.»

 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com