رئال مادرید در رقابتهای جام حذفی اسپانیا به قرعه سختی خورده است.شاگردان مورینیو برای صعود باید تیم قهرمان سوپرکاپ اروپا را از پیش رو بردارند....

دور رفت مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای جام حذفی اسپانیا چهارشنبه شب آغاز شد و پنجشنبه شب در یکی از حساس ترین دیدارهای این دور،شاهد برگزاری داربی شهر مادرید میان دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید خواهیم بود

نکته جالب توجه آمادگی و حضور ستاره های هر دو تیم دراین دیدار است.

کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال که به روزهای اوجش بازگشته در کنار رونالدو به  میدان خواهد رفت و کیکه سانچس فلورس، مربی اتلتیکومادرید سرخیو آگوئرو را در کنار دیگو فورلان در خط حمله به کار خواهد گرفت.

انتظار می رود که خوانفران، خرید زمستانی اتلتیکومادرید هم که چند روز پیش از اوساسونا به این تیم پیوست دراین دیدار به میدان برود.

این در حالی است که رئال اوضاع به مراتب بهتری نسبت به حریفش در جدول لالیگا دارد. مادریدی ها با 20 امتیاز بیشتر از اتلتیکومادرید در رده دوم جدول هستند و در رقابتهای این فصل لالیگا هرگز درخانه مغلوب حریفان نشده اند.

دوازده سال است که رئال مادرید مغلوب همشهری و رقیب دیرینه اش نشده ولی اتلتیکو تیمی است که اصلا نباید دست کم گرفته شود. به ویژه با حضور بازیکنانی چون آگوئرو، خوانفران، فورلان و خوسه آنتونیو ریس!

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com