مظلومی از این ناراحت بود که چرا مهاجم تیمش علاوه بر گل نکردن موقعیت های گلزنی، یک اخطار بی دلیل گرفته و با دواخطاره شدن از حضور در بازی حساس برابر السد قطر محروم شد.
 
گل: پرویز مظلومی بعد از ترک محل کنفرانس مطبوعاتی و قبل از حرکت اتوبوس حامل بازیکنان استقلال به سمت سفارت ایران در تاشکند و حضور در ضیافت شام کشاورز زاده سفیر ایران، به انتقاد شدید از آرش برهانی و حنیف عمران زاده پرداخت.

به گزارش سایت گل، پرویز مظلومی که در نشست خبری پایان بازی استقلال و پاختاکور، مهاجمان تیمش خصوصا آرش برهانی را عامل باخت معرفی کرده بود، گلایه اش را به گوش برهانی نیز رساند. مظلومی از این ناراحت بود که چرا مهاجم تیمش علاوه بر گل نکردن موقعیت های مسلم گلزنی، یک اخطار بی دلیل گرفته و با دواخطاره شدن از حضور در بازی حساس برابر السد قطر محروم شده است. این موضوع در ضیافت شام سوژه برخی بازیکنان شده بود و آن ها به شوخی خطاب به آرش می گفتند خودت را دو اخطاره کردی تا مثل بازی دور رفت اسیر جناح چپ قدرتمند السد قطر نشوی؟! این سوژه باعث شد چند استقلالی با فراموشی باخت، سر به سر برهانی بگذارند.

دیگر بازیکنی که هدف انتقادات مظلومی قرار گرفت، حنیف عمران زاده بود. مظلومی اعتقاد داشت عمران زاده در لیگ قهرمانان آسیا کارنامه بسیار ضعیفی داشته؛ بدین ترتیب که در بازی با السد قطر در دقیقه 88 اشتباه فاحشی داشت تا السد بازی را در آزادی مساوی کند؛ در ریاض با انجام خطا روی خط محوطه جریمه استقلال به النصر عربستان فرصت داد تا از روی ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی، گل پیروزی را به ثمر برساند و این بار با خطای بی مورد که با اخراج همراه شد، مسبب گل پیروز پاختاکور در دقایق پایانی باشد و به نوعی هت تریک کند! سرمربی استقلال بعد از خاتمه انتقاداتش از عمران زاده خطاب به یکی از دستیارانش گفت: شانس آوردیم در بازی رفت با پاختاکور محروم بود وگرنه آن بازی را هم نمی بردیم!

جدا از انتقادات مظلومی، باید به رکورد ثبت شده توسط حنیف عمران زاده که در رقابت های بین المللی با نام واقعی اش «سهیل» بازی می کند، اشاره کنیم. عمران زاده در سه مسابقه ای که به میدان رفته، سه کارت زرد دریافت کرد و چهارمین کارت زرد دریافتی این بازیکن که دومین اخطار متوالی در بازی دیروز مقابل پاختاکور بود، کارت قرمز را نیز به دنبال داشت. عمران زاده در مجموع سه بازی به میدان رفته و دو بار از حضور در بازی بعدی تیمش محروم شد؛ آماری که کمتر بازیکنی می تواند آن را ثبت کند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:goal.com