چهارشنبه شب دو دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان برگزار شد که طی آن چلسی مقابل حریف خود به پیروزی رسید و دربی لندن بین تیم‌های چلسی و آرسنال مساوی شد.
 
مهر: چهارشنبه شب دو دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان برگزار شد که در آن آبی‌های لندن در خانه بیرمنگام میهمان بودند و تاتنهام در وایت هارت لین از آرسنال پذیرایی می کرد.

چلسی بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو پیروزی روحیه بخش در لیگ برتر کسب کرده و اکنون در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آبی پوشان چلسی شنبه شب 3 بر یک وست برومویچ را شکست دادند و شب گذشته هم با همین نتیجه مقابل بیرمنگام به برتری رسیدند. گل‌های این دیدار را به ترتیب مالودا (3 و 62) و کالو (26) برای چلسی و لارسن (76) از روی نقطه پنالتی برای بیرمنگام به ثمر رساندند.

در دیگر بازی شب گذشته جدال جذاب و نفسگیر تاتنهام و آرسنال در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در این بازی والکات خیلی زود و در دقیقه 5 بازی گل برتری توپچی‌ها را به ثمر رساند اما تنها دو دقیقه بعد رافائل فان در فارت بازی را به تساوی کشید. سمیر نصری در دقیقه 12 و فان پرسی در دقیقه 40 آرسنال را 3 بر یک پیش انداختند تا شاگردان ونگر به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار شوند. اما گل‌های دقیقه 44 تام هادلستون و رافائل فان در فارت که در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید باعث شد دو تیم امتیازات این دیدار را تقسیم کنند. به این ترتیب آرسنال به دلیل تفاضل گل کمتر و با توجه به پیروزی چلسی جایگاه دوم را به آبی‌های لندن داد.

جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان به شرح زیر است:
1- منچستریونایتد 70 امتیاز
2- چلسی 64 امتیاز - تفاضل گل 34+
3- آرسنال 64 امتیاز 64 امتیاز - تفاضل گل 32+
4- منچسترسیتی 56 امتیاز (یک بازی کمتر)
---------------------------------------------------------------------------
18- بلکپول 33 امتیاز
19- وستهام 32 امتیاز - تفاضل گل 19-
20- ولورهمپتون 32 امتیاز - تفاضل گل 20- (یک بازی کمتر)

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com